EFIT onsdag 1 oktober

Kl 6,15 ringer min klocka.

Kaffe och tidning ...



Kollar att storbarnen vaknar så de hinner med bussen som går 7.15.

Kl. 7 väcker jag Ida


Kl 8 Ida och Lucas på väg till skolan


Kl. 9 Jobbet ... tills kl 13





Kl 14
Hem och plocka undan, bädda sängar,diska ,springa med dammsugaren en sväng


Kl 15 Har hämtat Ida och Lucas, åkt till stan, handlat, plockat upp Lilli och Jesse utanför skolan. På väg hem.


Kl 16 Lagar middag (huu så sur jag ser ut)


Kl 17 Mätt o belåten (det blev kyckling, ris o sallad)


Kl 18
 

Kl 19- tjejerna bakar kladdkaka


Kl 20 - kakan klar lagom till Idol *mums*


Kl 21 - Lilli och jag har kul med kameran. Paus i tv tittandet. Först Idol, sen Efterlyst.


Kl 22
Kollar på Generation Fett på tv.... herre guuud


Kl. 23

Lilli går hem till sig. Natti natti


Jag är dödstrött och går också o lägger mig.

Kommentarer
Postat av: veronica

Vad skoj då vet jag vad du gjort igår:p

Roligt med alla foton, bloggen blir som mera levande på någe vis ler.

Fast du brukar ju ändå ha bra med foton... värre med mig.

Men du glömde en sak..inget foto på de du lagade till middag;)

2008-10-02 @ 07:56:53
Postat av: Trebarnsmamman

Åhh vad kul att få följa din dag. Blir alldeles nostalgisk när jag ser NSD och ljuset, det är något med ljuset. Behöver jag säga att jag längtar norrut ibland????

2008-10-02 @ 10:26:46
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: malin2

Hej!



Vad kul att se din dag.

Åh, vad jag blev sugen på kladdkaka.

2008-10-02 @ 15:27:03
URL: http://malin2.blogspot.com
Postat av: Åsa

Häftigt att se din dag i foton! Kanske man skulle försöka sig på samma sak?

2008-10-03 @ 18:33:13
URL: http://asalindgren.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vilken ide! Jättekul att se hur dagen din vart i bilder! Kladdkakan ser mer än smaskig ut!

2008-10-04 @ 09:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0