Höstlov

Eftersom barnen har höstlov åker vi imorgon till Pite Havsbad. Badar och slöar, sover över en natt. Åh, jag längtar till frukosten! *fniss* Bada äh, jag är lycklig bara jag får hotellfrukost. ;)

Idag har jag inte gjort mycket mer än jobbat och faktiskt haft thé gäster, två t.o.m :) Eller två och en halv kan man kanske säga, eftersom den ena av dom första två inte drack thé. Jaja nu svamlar jag iväg. Är nog lite trött.

Igår var jag till stan på ett Hem o skola möte. Sen for jag och Lilli och solade solarium. Fåfäng som man är låg man där o pressade i 25 minuter. *puh, vad svettigt*

Jo,det skulle jag ju berätta: idag snöade det här! Härligt! Snart är det riktig vinter och jag får ta fram mina skidor. Då jävlars ska man komma i form. Saara, du förstår väl att morgonpromenaderna kommer att bli morgon-skidrande. :) Että eikun vallaamaan sivakoita vaan.

Söndagens konsert i Kemi kyrkan var jättefin. Vilken stämning, kyrkan nersläckt, bara levande ljus och sen Samulis härliga röst. Mycket hyvä :)

Nu ska jag föna håret (har duschat nyss) så att min kudde inte blir blöt. Sen är det nattinatti.

Var som folk! :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Snöat?? De har jag missat:)

Oj vad skönt med hotell och bad.. satt faktiskt idag och fundera om man skulle boka i November nån helg Pite Havsbad med barnen:)

Mys nu riktigt med frukosten...ler

(lite avis blir man ju)

2008-10-29 @ 10:14:42
URL: http://verco.webblogg.se/
Postat av: Sussi

Såg att du utmanat mig...öhhh..måste bara lära mig hur man gör(he he). Har inte ens hunnit blogga. Väldigt mycket jobb just nu..pust. Vi får träffas snart o surra lite skit:) Kram

2008-10-29 @ 10:53:26
Postat av: Blommig

Hoppas att ni får en härlig vistelse i Pite!

Hälsa grabbarna och lilltjejen och säg att jag saknar dem!

Var rädd om er

kram

Annelie

2008-10-29 @ 11:26:33
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Sara

Vad skönt med hotell och bad i Piteå. Vår familj drar oxså på spa under helgen, men vår helg tillbringas i Oulu. De ska bli så skööönt!

Ha det gott!



Kramis Sara

2008-10-29 @ 12:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0