Pipi ajaj (med tillägg)

Gårkvällen/natten var jag med syrran o hennes son på lassa i Kalix. Anton har skadat benet i en hockeymatch.


Så det röntgades och klämdes och på måndag får han väl höra om det behövs göras nåt med benet. 

Hm, sitter här i morgonrock och tycker att jag är sååå slö.... om mans skulle dra på sig massor av kläder, underställ o sånt och en pipo, ja ja säkert nu byxor,tröja o jacka också. *fniss* Såg en hemsk inre syn: mamma mu kutandes i skogen i bara underställ och  mysse. ;)

Ja alltså om man skulle fara ut o promma?  Nu ringer Moffa....

Tillägg:
De hade ringt från Sundebyn och saft att de ser en fraktur på benet och att det blir gips för gossen.

Moffa ringde ang Samulis konsert i Kemi kyrka. Jag och tjejerna plus syrran ska fara dit ikväll.  Men nu ska jag iaf ut o promma. Tjilevipp!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

men jösses vilken otur han hade! Hoppas det läker ihop fort iallafall! Fina ord på väggen! Alltså som du målat hemma inte på sjukan...

2008-10-26 @ 19:57:30
Postat av: Trebarnsmamman

Jag har utmanat dig :)

2008-10-26 @ 21:27:38
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Kajsa

1000 spänn? Hur fan krånglar jag mej ut ur 5300 nu då? Vars i Torneå? Impulsiva jag förlorar många tusingar nu...

2008-10-27 @ 06:42:15
Postat av: eira

Jo, Betnér kan nog reta gallfeber på folk, men jag gillar honom!! flin Jo det ska bli så kul o åka iväg m Samppa och shoppa lite och käka nåt gott o sånt!

2008-10-27 @ 14:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0