Utmaning

Berätta 7 saker om dig själv.

1) Föddes med en skada i njurarna/urinvägarna. Tillbringade därför mycket tid på Bodens lasarett, speciellt de första 4 åren.

2) Gick när jag var 7 månader.

3) Min favvo "nalle" var en apa som hette Apa ;)

4) Som 25 åring var jag fyra barns mamma. Barn nr fem kom när jag var 30.

5) Har tre tatueringar.

6) Har alltid varit hårdrockare men idag lyssnar jag på nästan all sorts musik, utom dansband.

7) Har haft en hund som hette Möykky, hon var en Staffordshire bullterrier. Idag är jag och tre av barnen pälsdjursallergiker så vi har inga djur.

De regler som gäller är:

- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
- Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Jag utmanar LuleLena , Sussi, Syrran, GulleSara, Henriksson, Grannen och Åsa 


Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Kul att läsa! Tack för att du delade med dig! Så vi är sjukhusbarn du och jag...visste jag inte!

2008-10-27 @ 18:02:23
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Annika

Jösses, bara nästan nyfödd när du började gå!!! =D

2008-10-27 @ 18:48:05
URL: http://annkicka.webblogg.se/
Postat av: systeryster

Nää vill inte bli utmanad, det finns inget att skriva om mig ju...Vad ska jag skriva...att jag fönar mina fötter varma varje kväll i sängen, vad tror du då att folk skulle tro om mig fniss



Kraamz och tack för i helgen för allt stöd du e bäst

2008-10-27 @ 18:51:19
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: veronica

Tackar för det! Vet bara inte vad jag ska skriva....funderar så de knakar :)

2008-10-28 @ 16:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0