Utmärkelse :)

Har fått en I love your blog utmärkelse av Mia. :) Tack!






Som tack för utmärkelsen för jag denna vidare genom att genomföra följande punkter:
1. Den nominerade får lägga upp bilden på hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån!
3. Nominera minst 7 andra.
4. Länka till dom i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Jag nominerar Syrran,Lilli,Kajsa,Robin,Målarstigens Sofia,Grannen och Anna
Egentligen hade jag ju kunnat nominera alla på min länklista för jag kikar dagligen in hos allihopa. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för nomineringen :) det var ju lite kuligt. Men svårt att välja till vem man skickar, jag läser oxå massor med människors bloggar :)

2008-10-15 @ 12:54:51
Postat av: Grannen

Tackar:) För nomineringen.. måste klura ut hur jag ska fixa den:)

2008-10-15 @ 14:02:20
Postat av: syrran

Tusen tack för nomineringen, vad glad jag blev. MEN jag som inte kan länka...så hur sjutton ska jag fixa det här nu..skratta inte!!!



Så jag tackar här och låter bli....Kramz älskar dig oxå syrran...

2008-10-15 @ 20:00:17
URL: http://www.goldenochvitt.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Tack så mkt för nomineringen! Skall ta itu med nomineringarna i morgon! har redan hunnit skriva i dag innan jag läste...gulledej!

2008-10-16 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0