Fredagkväll

Så skönt med fredag, för då vet man att man får sova länge imorgon. :)
Min klocka ringer varje vardag kl 06.15 plus att jag alltid har en backup kl 06.30 Men 9 av 10 gånger stiger jag upp när klockan ringer första gången, hatar morgonstress och är inte en alltför trevlig människa den tiden av dygnet. Idag vaknade jag 07.05, av att Kari undrar om inte Jesse ska med bussen. Fan,det är alltså  fem minuter tills skolbussen går! Nåja, det ordnade sig för Kari körde in han till skolan. Tur att jag försov mig på en fredag, då jobbar han på kontoret och hade möjlighet att köra Jesse.

Idag kom ett jättelass med kakor som Seskarös 5-6:a säljer. Jag och Sofia delade upp dom i 13 lika högar. Och ungefär hälften av folket har varit och hämtat sin del.Så nån som är sugen på kakor? *komsi,komsi*

Kolla vilken fin polle gubben kom hem med häromdan.


Den är väldigt allergivänlig *s* Gjord av plåt. Ida åker omkring med den, men jag har en plan att sälga den för muchos moneys. :)

Jahapp, bloggtorkan hälsade på igen.
Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: anisa

Oj vilken tjusig häst. Blev ju lite "kär"! Kakor, nä tack. Syrrans ungar lurade på mig 3 burkar;) Skulle bara köpa typ en!

2008-09-20 @ 08:41:16
URL: http://anisa.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Här ska också säljas kakor, fast för stora dotterns basketlag.. Så om några veckor kommer ett bautalass med kakor hem hit. Brukar vara lättsålt, och dessutom får man ju offra sig och vräka i sig lite kakor själv. ;)



Ha en trevlig helg!

2008-09-20 @ 13:31:04
Postat av: Sussi

Din äkta hälft är helt och hållet oskyldig! Den här sotaren hade ett annat namn.

2008-09-20 @ 20:07:45
URL: http://www.metrobloggen.se/dramixteater
Postat av: Kajsa

Kom hit och sälj!!! Vi brukar alltid köpa när ungarna säljer...Det blir ju två flugor på smällen...dom är goda och man bidrar till resan!

2008-09-21 @ 00:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0