Sjuuuuk

Trodde jag hade klarat mig från förkylningen som härjade hos oss, men icke...
Fick feber igår och snoret bara rinner. Var tvungen att åka in till stan på en miljon ärenden idag och det gick ganska bra. Har nog inte haft nån feber idag.
Lillgumman var så duktig hos tandläkaren ända tills hon ville ta en röntgenbild. Då blev det tvärstopp! Den munnen öppnades inte mera... *suck*
Tror att det här är tredje gången de försöker fota tänderna. Så vi fick än en gång med oss den där grejen som ska vara i munnen när de tar en bild. Så här ska övas. Gick bra sist vi övade hemma och Ida frågade tandläkaren om hon inte kunde komma hem till oss och ta det där fotot. ;)

Min mamma och systeryster sover över här idag. :) De ska plocka bär imorgon. Jag lär inte orka ranta i skogen,utan ska lägga all ork på jobb och städning. Kari fyller år imorgon så det kan vara roligt att ha det lite städat när det kommer folk.
Har f ö kutat runt halva Happis på jakt efter en present till honom. Svårt!
Eftersom både plan A, B och C gick åt pipsvängen blev det en ganska improviserad present. *hahaha*
Nej,kan ju inte skriva vad det är, tänk om han vaknar mitt i natten och får för sig att surfa o läser det!?! *skulle inte tro det*

Nu ska jag ta nässprayen,snorpappret,mobilen och halstabletterna och lägga mig.
Natti natti


Kommentarer
Postat av: anisa

Här har magsjukan härjat:(

Men förkylning har vi inte ännu fått! peppar peppar

2008-09-04 @ 06:48:49
URL: http://anisa.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Krya på dig! Och gratta karln imorrn!



Känner mig hängig jag med, ont i halsen och huvudvärk och mensvärk dessutom. Blää.. men har tillbringat dagen i soffan med en filt och sett på film. :)

2008-09-04 @ 15:45:56
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: Kajsa

När Kasper nästsenaste gången skulle ta en röntgenbild på bara ena sidan tog det hela 45 minuter plus att han skrek så högt att personalen runt omkring kom inrusande och undrade vad som stod på...

2008-09-04 @ 16:32:10
Postat av: veronica

Hoppas du snart blir kvitt förkylningen! Dennis har också blivit förkyld, idag börja näsan och rinna!! Barnen har klagat från och till på halsont... få se när jag får det:/

Gratta Kari från oss;)

2008-09-04 @ 19:57:19
Postat av: kajsa

Vad blev det för en present?

2008-09-06 @ 19:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0