Tandlossning på g

Idag har jag varit till optikern och beställt nya glasögon. Billigt! Var till Eyen i Torneå och totalsumman gick på 105 euro. :)
Efter optikern blev det ett besök på Max, blomaffären, Gränsbodan och sen på fika hos Moster M, som fyllde år.

Gränsbodan hade en massa fina väggord och fina träbokstäver. Blev så ambivalent så jag köpte inget av dom. ;) Såg även en jätttehärlig affär brevid Eyen. Dom hade också träbokstäver, eller iaf hela ord, typ FAMILY. Mmm måste nog fara och inhandla en sån och sätta upp den på väggen med fotografierna. Försökte involvera Kari i den planen, men han såg allmänt ointresserad ut... på gränsen till fnissig, liksom "tror du jag har nån åsikt om några träbokstäver" han sa att eftersom han redan kunde alfabetet så var han inte så brydd. Ja ja, jag tycker iaf att det var högintressant. :)

Lill-ida har tappat två tänder de senaste dagarna! Fotobevis:





Och sen lossnade även den andra framtanden. :)



Söt eller hur? :)

I söndags bytte jag gardiner i vardagsrummet. Fyndade tidigare två par finfina panelgardiner på Dollarstore. Så här snajsiga bidde dom.


Närbild...


Nu ska jag kolla mina mail och sen sova. Hur jag än försöker så hinner klockan alltid bli för mycket innan jag är i säng...
Natti natti

Kommentarer
Postat av: syrran

Åhh Idabida hon är ju för gullig som tandlös :)

Och gardinerna blev skitsnyggt, passar jättebra.

Nästa gång du kommer till stan så far vi till bokstavs affären i Torneå och shoppar...jiipppe för bokstäver...Family blir jätte bra på din vägg med familjen...hi hi går ju inte att hitta bättre ord :)

Kraaamz ..

2008-09-17 @ 02:17:51
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: veronica

ler Vad söta bilder på tandlösa Ida;)

Jättefina gardiner.. vill också ha nya till v.rummet. Har också tänkt byta till panelgardinstänger, men de har ännu inte blivit. Skulle vilja göra de i samband med att man reparerar rummet.. men då får jag vänta. De finns andra objekt före det:/

Vi Kikar förbi idag:)

2008-09-17 @ 08:57:24
Postat av: Kajsa

Men så söt hon är din prinsessa! Family bokstäver låter ju högintressant! Vad är det med gubbsen igentligen...

2008-09-17 @ 21:37:22
Postat av: Tezz

Dollar Store har riktigt fina gardiner lite titt som tätt. Du fick det jättefint :)

2008-09-18 @ 10:41:22
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity
Postat av: Mia

Snyggt!

Jag tycker om nya gardiner .

2008-09-27 @ 14:27:10
URL: http://miloa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0