Tisdagkvälls svammel

Imorgon ska jag ta ett foto i timmen, dokumentera hela dagen. :) Hakar på Trebarnsmammans EFIT.

Mitt minne är som sagt urkasst så jag minns inte om det var söndag eller måndag som vi var ute i skogen o promenerade... Här är iaf ett foto på tre Moses-wannabe :)



Rönnen vid gården är så häftiga med sina färger så jag var tvungen att fota dom med. Vassego´


Ser nästan lite somrigt ut på fotot. Men man känner def att det är höst nu. *brr*

Igår (eller i söndags...minnet ni vet) gjorde grabbarna våfflor. *mums* De var inte så villiga att vara med på foto, som ni säkert ser. En smälter smöret medans den andra blandar.


Idag (det vet jag med säkerhet) låg jag halvdöd på soffan och sussade när Lilli och Ida började göra scones. Hiskeligt gott! Och onyttigt, med tanke på att jag bordes hålla mig till GI kost...



Idag har vi börjat sälja New Body kläder med klass 5-6. Så om någon är intresserad så hojta till. :D

Nu är det dags att sova, så man orkar upp imorgon. Får inte glömma att fotografera. Måste kanske ta kameran till sovrummet, ställa den brevid väckarklockan?

Natti Natti
Förresten, vad tyckte ni om idol-utröstningen? Jag trodde att Jesper skulle åkt ut. Hade gärna haft kvar Rasmus. Mina favoriter just nu är Lars och lillungen Johan. :) Missade idol-tjejerna igår och minns inte ens vilka som gick vidare, så där har jag ingen åsikt.
Så, natti natti igen :)

Kommentarer
Postat av: Sara

För mig spelade det ingen roll om det var Jesper eller Rasmus som åkt ut.

Mina favvosar är också Lars och Johan! :D

2008-10-01 @ 17:20:09
URL: http://saraa89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0