Utmaning

En utmaning av Sofia.

Fem saker i min frys: Köttfärs, grönsaker, bär, hamburgare,jordgubbar
Fem saker i min väska:  Tändare, Fisherman (så klart!), plånbok, spegel, Lypsyl
Fem saker i min garderob: Kläder, skor, en väska... eh galgar och säkert lite damm (så, det blev ju fem saker)
Fem saker i min bil: Åh jösses! Kvarglömda klädesplagg, en barnstol, dvd-filmer, musikskivor, en cykel, cykelhjälm, tomma sop-påsar...osv i all oändlighet
Fem personer jag utmanar:  Grannen, Syrran, Lilli, Sara och Jenny

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Eftersom jag är så himla nyfiken utmanar jag dig också :)

2008-09-17 @ 22:37:27
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Anonym

Hur rymms det en cykel i din bil?

2008-09-18 @ 21:57:50
Postat av: MorsanBaloo

För att jag har en stooor bil. :)

2008-09-18 @ 23:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0