April,april

... din dumma sill :)
Blev lurad två gånger i morse. Först av Ida som ropade att det fanns renar på gården. ;) Och sen av Lilli som messade att hon missade bussen. Hann nästan få hjärnblödning för jag såg hur jag var tvungen att köra in henne till stan och morgonen var alldeles lagom stressig redan. Så kom mess nr två: april,april :)
Såg nyss ett riktigt bra aprilskämt, men skriver inget mer om det för då kanske jag förstör lurandet av andra. :) hihi

De tre yngsta barnen hade alla olika utedagar idag så jag har kokat oboj och brett mackor för glatta livet. :)
Och nu ska jag smita från jobbet för att fara ut på isen och kolla hur det går för Jesse och resten av pimpel-gänget. Och samtidigt få sol,motion och trevligt surrsällskap av Saara. :)

Påminner alla om våran LOPPMARKNAD som vi har på söndag här på Seskis, Folkets Hus. *komsi,komsi*


Kommentarer
Postat av: Sofia

Såg affischen om loppis på kiosken. Men vilken tid börjar det???

2009-04-01 @ 12:38:19
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/
Postat av: Neovius

Kanske man kommer, om det Bjuds på fika..

2009-04-01 @ 13:38:59
Postat av: veronica

Just ja de var ju första april.. jag blev då inte lurad. Och jag är så dålig på och luras;P

Jag har svarat Sofia om tiden för loppisen,har man glömt skriva tiden??:o)

2009-04-02 @ 09:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0