Bloggtorka

Har drabbats av bloggtorkan... Har inget att skriva, inga roliga bilder och ingen bra musik att bjuda på. Trist alltså.
Eller musik kan jag nog hitta. *kollar runt*

Idag har jag varit och skjutsat Lilli och resten av Stations gänget till Kallax. De åkte till Göteborg, blir borta en vecka. Sen åker hon till Umeå för att göra sin praktik. Mycket flängande nu. ;)

Snart åker jag med Lucas och hans klass till Gotland. Varit mycket att stå i med resan där... Ännu ett sista ryck med att sälja lite lotter och baka till Valborgsfirandet. Känns skönt att det är flera år tills nästa barn ska börja samla till nån skolresa. ;)
Lilli sa idag att "det är synd om mamma som inte har några småbarn kvar" Dom är visst små ännu! Iaf Ida ;) Plus att jag faktist börjat njuta av att inte ha huset fullt av småungar. Det ni, det trodde ni inte va? ;) Sen får man ju bebisuget mättat av att gosa med Noah-Sötproppen.
På lördag var jag och Carro till stan och handlade massor av saker som blir vinster till lotteriet som SIF har under Valborg. Hittade för första gången in på Ö&B, det var en rolig affär. Måste absolut besöka den fler gånger, alltså när man handlar till sig själv.
Mer då? Har ju skrivit flera rader nu... :)
Idag har jag och Kari varit förlovade i 19 år. Firade med en bautamuffins från kiosken. :D Köpte han en bok, Allan Lehtos bok. Och jag fick cigg, lotter och ett fint kort. :)

Här en fin låt som Samuli sjunger.

 


Milow
 

och en sista goding...
 

Nu ska jag sova. Natti natti

Kommentarer
Postat av: veronica

Vaa har inte du varit in på Ö&B tidigare.. trodde alla varit in där;)

Jag har fyndat mkt fina saker därifrån:)

2009-04-29 @ 09:51:52
Postat av: Annika

ÖB hmm.. har varit in där 2 ggr, MAX. Gillar inte alls den affären!!

2009-04-29 @ 15:02:45
Postat av: Jenny

Grattis :)

2009-04-29 @ 22:02:14
URL: http://jennyfi.blogspot.com
Postat av: veronica

Ja just det, glömde ju de viktigaste... GRATTIS!:)

2009-05-01 @ 08:45:39
Postat av: Kajsa

Grattis!!!

2009-05-01 @ 10:33:32
Postat av: Anna

Herregud har det redan gått 19 år!!! Helt otroligt :)

Kan förstå att man blir irriterad när de släpper hundarna för nära när man har någon allergisk med sig. Men det är väl det första man tänker på att någon är rädd. Och just tanter allra helst med små hundar, de tycker de har företräde överallt och även om deras hund attakerar min så får jag skäll fast X alrig någonsin har rört en annan hund. När han blir anfallen så står han o glor på dom o fattar inte vad som händer. Han vet ju inte ens hur man skäller. När Nelli rusar på staketet och skäller så springer han efter men han hoppar efter Nelli, han fattar inte att honm gapar åt något som finns på den andra sidan :)



Ö&B e helt ok, brukar vara in där alltid lite då och då. Vad som är jätte billigt så är det kryddor och taco grejs. Sen har dom lite roligare kryddor med. Jag hittar alltid nått kul när jag är in där :)



Jag och JOnte har så olika livs takt, jag skule vilja umgås lite med honom utan småttingarna så man hinner prata. Är de med så str de och tjatar på en eller petar o pillar i snt de inte ska röra. Men jobbar inte jag till 22 så gör Danne det. Och Jonathan är så trött på veckorna efter jobbet så vid den tiden sover han oftast redan. Helgerna sover han länge, har fest eller bakis!! Jag och Danne e ju bara lediga var 5 dag samtidigt så det blir inte så mycket tid över till att hälsa på ialf inte under normala tider :) Men snabba svängar har jag hunnit in till honom ialf



Glada vappen

2009-05-01 @ 15:06:48
URL: http://wiccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0