Måndag igen

Hm, en vecka sen jag sist bloggade. Vad har hänt? Typ inget... Har jobbat och solat. :) Det är iof himla stressigt att packa kylbagen och badväskan på en nanosekund, skynda sig till båten, för att sen på stranden upptäcka att man glömt kaffet hemma. Eller handduken. :) Det där med att glömma kaffet var en återkommande grej... och när jag äntligen kom ihåg termosen så hade jag glömt sockret...bidde alltså inget kaffe för mig den dan heller. ;)
Så tänk vad bra om det fanns nån kaffe/dricka/smörgås/korv försäljare på Sammakko? Visst är det en brilliant idé? :)

I lördags kom min lilla husfru Soffi hit och tog hand om hus o barn. *tack gummeligumman* Jag, Syrran, Morsan(!), Carro och Patte for nämligen på sommarens sista pubafton. Vi hade så kul! Dramaze-tjejerna sjöng rock så taket nästan lyfte. Underbart! Tack tjejer. :)
Efterfesten var också rolig, blev en hel del dansande även där. :) Söndagen däremot  var ju så där lagom rolig...

Vi hade ett ganska häftigt åskväder igårkväll/natt. Ida vägrade sova för hon var lite skraj så vi satt uppe rätt länge. Och när Ida äntligen la sig blev jag och Jesse babblandes till ett tiden. Hade nog behövt lägga mig supertidigt för att kompensera lite sömnbrist. Nåja, det gick ju det där med.

Snart ska jag åka till stan och hämta hem Lilli, Lulle och Robin. Tror jag ska låsa in dom så dom slutar ränna. ;)

Inga foton har jag heller att bjuppa på. Trist och tråkigt, som en måndag ska vara. :)

Kommentarer
Postat av: Jens Svanbäck

Du liknar min hund, han heter också balloo. Vi kallar honom det för han ser ut som en ballong.

2009-08-10 @ 17:34:32
URL: http://www.facebook.com
Postat av: Anonym

Jaaa...håller med dig! Det var en riktigt trevlig pubafton och efterfest. Det måste vi göra om:) men vi skippar söndagen..hihii för den var inte rolig.

2009-08-10 @ 21:56:19
Postat av: MorsanBaloo

Hunden Balloo... hoppas det inte är nån bulldog. :)

2009-08-10 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0