Måndag

Slänger upp en drös med beach ala Sammakko bilder. :)
Tjejerna solar ... min fina unge


Syrran


Söt-Satu


Killarna härjar ;)
Lucas och Anton








GulleNoah



Linn och Sussi gjorde oss sällskap idag. :)
Både Linn och Ida testar att flyta med flytvästarna på.






Lucas


Jesse var inte med för han har fått ont i halsen, hosta och tappat rösten nästan helt. Det är nog Lilli som delat med sig av sina bacillusker.

Såna sjöbusar såg vi där häromdan. :)


Anton, satu,Syrran och Ida


Anton alias beachboy :)


Idag har jag alltså börjat jobba igen efter semestern. Hann iaf en liten tripp till stranden. :)
Lilli lagade maten idag, tack.
Bandspaghetti och tonfisk-kockelimojs :)


Var och kollade på en fotbollsmatch ikväll. Jag och Sussi hade en massa bra tips på hur vi hade kunnat distrahera andra lagets målvakt. *asg* Vi blev nog lite för aggressiva... ;)
Jag, Ida och Jesse gick skogsvägen till plan. Hujja vad de har avverkat mycket skog där. Man kände nästan inte igen sig.

Sötungen som plockade massa blåbär på hemvägen.


Och knasJesse och jag


Jag och Lilli var på en cykeltur till bron och tillbaks nyss. Det var skönt, men hade inte haft nåt emot att ta en tur med en sån här hoj ist.


Man blir ju som inte mindre sugen att köpa/köra när folk kommer och hälsar på med såna. :)

Ja ja, en vacker dag...

Nå niin gott folk, be nice gummibajs :)


Kommentarer
Postat av: iZac

Fin "flytvästsbild" på Ida!



Och Noah är ju söt som vanligt... :)

2009-08-04 @ 09:25:30
URL: http://blog.seskaro.nu
Postat av: syrran

Vad härliga bilder, tur du har en kamera så jag oxå kan föreviga vår sammakko sommar :))) Det är ju så SKÖÖÖNT att vara där hi hi



Men vars får du fia all energi ifrån, efter att jag varit på stranden så är jag helt slut, bastun och sängen som gäller.Men du ränner ju överallt hi hi

I skrivandes stund så är matsäcken snart klar för beachen :) Jag har gjort Sussies makaronsallad så det räcker nog till er oxå :) Tack Sussie för den!

kramz..

2009-08-04 @ 09:33:13
URL: http://www.goldenochvitt.blogspot.com
Postat av: Ingela

Vilka härliga badbilder! Noah var för söööt :-)

2009-08-04 @ 18:52:20
Postat av: Sussi

Tack för bilderna.Och vi har ätit av salladen idag oxå. Nu har vi flytvästen hemma så det blir fler turer till Sammakko:)På tal om hoj...det blir nog att köpa en snart...det var underbart att få åka. Måste bara spara pengar;) Ha det gott!! Kräääm!

2009-08-04 @ 23:03:38
Postat av: Mozzi

Nej nu får du kolla om det växer simhud mellan tårna på dig =)

2009-08-05 @ 00:35:16
Postat av: Kajsa

Vilka ljuvligabilder! Vi har åxå så gott som bott på älven dessa veckor...

2009-08-09 @ 09:49:56
Postat av: Anonym

Man bara ler av att läsa din blogg!!! Du har helt underbara bilder på en helt underbar familj.. Keep up the good work, mitt favoritläsande helt klart :-)

2009-09-01 @ 17:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0