Uppdatering

Jag vet, jag är kass på att uppdatera. ;)
Bjuppar på några foton.
Ida och Noah



Jag,Sofia,Noah, Lilli, Jesse, Lucas och Ida var till Luleå förra veckan. Jesse var och spände sin tandställning och vi passade på att köpa lite kläder o skor.

Noah i sin bilbarnstol.


Förutom att besöka tandis o handla hann vi med att träffa Lena. Trevligt :)

Idas nya tennisar


Grabbarna köpte också nya skor. Deras fötter växer med rapidfart.


Så här trötta var tripp,trapp och trull på hemvägen. :)


En annan dag var vi till polisstation och gjorde pass till alla.
Lulles tur


Längtar som tusan till värmen. :)

I lördags var vi på middag hos Minna och Pontus. Det var både gott och trevligt.


Senare raggade vi runt med deras cab, bl.a var vi och skjutsade Robin och hans vänner.


Idag har skolan äntligen börjat! :) Som Ida har väntat. Hon packade skolväskan för flera dagar sen. ;)

Vid frukost...


Innan vi cyklade iväg till skolan


Skolans trappa...


Nu ska jag fara och cykla med Syrran.  Har motionerat varje dag, promenerat i skogen. Idag känns det ganska mycket i smalbenen så jag cyklar ist.

Be nice gummibajs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sovande Jesse i bilen ser ut som mini Kari =). Jadu nu har du inga små bebbisar kvar hemma när Ida oxå börjat skolan , vad tiden flyger iväg. Kramiz

2009-08-24 @ 22:28:06
Postat av: Anonym

Hunk varniiiiiiiiing!

2009-08-25 @ 02:01:59
Postat av: M

jaa visst blir man som 14 igen

2009-08-25 @ 17:56:18
Postat av: Jenny

Vad jag har väntat på att du ska uppdatera :) Kul att se att ni lever :)

2009-08-26 @ 15:53:40
URL: http://jennyfi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0