God Jul

Ligger i sängen med salva under näsan, massvis med snorpapper och nässpray på sängbordet...förkyld som fan. :(
Trots förkylningen gick julen bra. Maten var god och sällskapet härligt. Tomten hittade hit och jag har tydligen varit ubersnäll i år för fick en massa fina presenter. :) Barnen var också nöjda och glada för sina klappar. <3
Jag fick bl.a presentkort till Gina Tricot, en skitsnygg sten (svart med vit text: Not all coffee in Colombia would make me a morgningperson), raggsockar,en vas, Pink skiva och en crosstrainer. Wow! Så nu jävlar blir det till att träna. :)

Mormor, svärmor och Henry är kvar, resten av gästerna har åkt hem. Lite ovanligt att det blev så lugnt i huset så tidigt, men samtidigt hade jag inte orkat vara social länge...ska snart sova. Men först ska jag muta nån hit med lite godis.
God Jul på er alla.

Kommentarer
Postat av: Minna

Krya på dig.Bra att julen varit bra:)och träningen måste få vänta...jag vet hur det är att ha en crosstrainer...

2009-12-25 @ 10:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0