Himla kalasande

Tack för alla gratulationer och för alla fina presenter. Lite foton på en del fint jag fått. :)






Så här fina blommor fick jag av Robin, som ju tyvärr är alldeles för långt borta. *tack*


Hade sån tur att just när jag skulle till att baka semlorna kom Soffi och GulleNoah, så jag bjorde genast ett byte. :) Fick gosa med bebben och Sofia och Lucas bakade. :)




Noah premiärtestade babygymet som jag fått av Annika. *tack*


Sofia hade även med sig mamma och Moster M. Hrm, eller hur ska jag skriva så man förstår vilken mamma? Iaf, min mamma och min moster M. :)
Moster Marjatta och Noah


Sänder även ett grattis till Saara, som också fyller år idag. :)

Nu är det bäst att jag lägger mig för i morgon ska jag upp tidigt. jag och Jesper ska vara kl nio i Lule. Ska besöka tandläkaren och shoppa lite.

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Har du fyllt år!? Grattis! Vilken otroligt fin plättpanna du fått! Var hittar man såna? Och fina ljus åxå med hjärtan! Förstår att du bytte ut bakeriet mot lillprinsen...det skulle jag åxå ha gjort!

2009-02-13 @ 07:28:59
Postat av: Annika

Grattis i efterskott! Du fyller samma dag som våran "lillen", blir lätt att komma ihåg (kanske) vid framtida f-dagar!! :)

2009-02-13 @ 07:52:11
Postat av: aniZa

Varsågod;)

2009-02-13 @ 08:24:29
URL: http://blog.seskaro.nu
Postat av: Sussi

det gick verkligen i ljusets tecken...ser du ljusare på framtiden...hahaaa...ett försök till skämt! Varsågod o tack än en gång!

2009-02-13 @ 21:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0