Lördagkväll

Dagen började med en lång sovmorgon. :) Sen gjorde jag lite mer slingor i håret. Lite för gulaktiga kanske... ett foto på dom. Resten av skallen får ni inte se. :)


Kruxet är att jag inte får samma färg på hela håret. Är mycket mörkare (rödare ?) i topparna. *suck*

Paltade på oss massa kläder och gick ut i kylan, -16 grader. Det var skönt. Först tänkte vi gå till kiosken och käka där men ångrade oss och tog bara en vanlig promenad. När vi kom hem åkte Kari o Jesse till kiosken och hämtade hamburgare. *gott och onyttigt* :)

Igår kväll gjorde Lulle våfflor. Och det var verkligen mumsigt!


Lulle gör en volt :)


Äntligen har vi fått mera snö. Och mera verkar det komma. Bra, då kan man snart börja åka skidor och skoter. Just det, har köpt en skoter. Robin, färgen och märket vet jag inte men den är halvlång iaf. :) Sonen mobbar mig för att jag bara bryr mig om längden på skotern. :)

Minna och Pontus kom förbi på lite kaffe. Ida bjöd in oss (skriftligen) på lite fika, som bestod av vatten och godis. :)

Snygg fingerföring Pontus ;)




Melodifestivalen då... Var bara jag och Ida som kollade. Hon röstade på den där Jonathan nånting och jag på Alcazar. Gillade även rock-Ninas låt. Och bara jag slipper se den där af Ugglas så får hon sjunga vad hon vill....

Ja så sitter man här då, ensam. Ida sover, killarna spelar Wow, Kari sover.... lalalalalaa kanske man skulle ta och spela lite Wii? Eller så går jag och läser i sängen. Ja kanske jag gör det.


Till sist: Koop Arvonen eller Arponen... iaf, han vann finska Idol tävlingen. Ganska skön röst.

Be nice folks


Kommentarer
Postat av: veronica

Ser snyggt ut ditt hår=)

Själv har jag färgat Mörkbrunt... men ser svart ut:/

Man vart en Blekfis i nyllet,får kladda lite brunkräm!;P

Hehe du vill ha mera snö jag tycker de räcker nu!!

2009-02-08 @ 10:32:39
Postat av: mozzi

nu törs jag inte säga vem jag röstade på igår.... =)

2009-02-08 @ 12:54:53
Postat av: aniZa

Mitt hår blir alltid gulaktigt när jag slingar de hemma. De är nog för att medlet oftast sitter i för liten stund. Men jag har ju lite röda skiftningar i håret de gör ju oxå att de kan bli gult. Nu låter jag alltid frissan göra slingorna åt mig;)

Men ditt ser inte gult ut!

Har sökt fram babygymet så den kommer väl snart dit;)

2009-02-08 @ 12:59:29
URL: http://blog.seskaro.nu
Postat av: Sara

Jag tyckte rockNina borde ha gått vidare, var bara den och Alcazar som jag hejade på, resten var nästan skit :P

2009-02-08 @ 13:41:52
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: MorsanBaloo

Grannen: ja mörkbrunt brukar bli svart. Mellan eller ljusbrun blir oftast "vanligt" brunt.



Mozzi: Neeeej! Sego ;)



AniZa: Jag har alltid slingat håret själv, men är lite fegare nu ef det är så långt o blir lättare slitet. Ja,vad snällt! Lill-Noah kan komma o mojsa hos gammel-moster. :)



Sara: Du har lika bra smak som jag. :)

2009-02-08 @ 18:03:23
Postat av: grannen

Hihi de visste jag inte, men nu vet man det!

Inget fel i svart, men jag är inte van det ännu.

Men de blir man snabbt;)

2009-02-08 @ 18:22:59
Postat av: Åsa L

Har du roligare nu? Det sägs ju att "Blondes have more fun". Om det stämmer så kanske jag oxå slingar håret för fullt:)



Ett tips mot mörkare hårtoppar: Klipp av dom så är du kvitt det bekymret;)

2009-02-08 @ 18:24:23
URL: http://asalindgren.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Men du är ju lika kameliontig som jag när det gäller håret... Han den där finska idolvinnaren har verkligen en härlig röst.

2009-02-08 @ 19:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0