Soliga Söndag

Äntligen sol! :) Underbara sol som inte lyst här på länge. Jag och Minna for på en timmas prommis bara för att få njuta av solen. *småsvettig och lycklig*

Vi har bara varit inomhus hela helgen. Ida fick feber igår och Jesse är också småkrasslig.
På fredag kom Syrran hit, roligt. Vi har myst och tagit det lugnt förutom en städraid i mittt sovrum. På lördag kom Minna och Pontus också. Vi åt god mat (fläskfilé, potatisgratäng,sallad, grönsaker och lite rödvin)

Kocken


Sen var det givetvis bastubad. Och lite mer Wii spelande. :)
Syrran for o sov i stugan med Mange, men Minna o Pontus sov över här.

Imorse konstaterade vi att alla kände av nån sorts träningsvärk. Jag har def ont lite här o var. Enda som inte känns  som "bra" värk är mina händer... Har lite småtaskiga leder o vissa saker är inte alls bra för dom. Men jag tänker inte låtsas om det. ;) För det här spelandet är både kul och nyttigt. Så de så

Nu ska jag gå o mojsa i soffan med lillskorpan. Hon blir så ynklig när hon är sjuk. Sov med mamma i natt, mysigt. Kari trivdes nog också bra i Idas rum... hehee...  sovandes bland Hello Kitty grejer och annat tjejigt. :)

Baj Baj

Kommentarer
Postat av: Veronica

Visst var de härligt med promenad i solen=)

Man fick ju lite vårkänsler!

Nu hoppas jag man får många fina dagar med mkt sol!

Måste absolut komma och kika vad de är för Wii spel och testa lite...

Kanske vi å måste investera hem ett;p

2009-02-01 @ 15:30:00
Postat av: Kajsa

Inte illa att ha en egen kock!

2009-02-04 @ 22:00:10
Postat av: Sussi på Sotarvägen

Hörru det såg rätt gott ut det där ni hade i stekpannan, blev ju riktigt hungrig....;)

2009-02-06 @ 10:18:05
URL: http://sossiq.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0