Måndag

Är det fler än bara jag som gillar måndagar? Jag gillar verkligen att vardagen börjar, rutiner osv. Iof så gillar jag ju helgerna också, men är lika glad över måndagen som jag är över helgen på fredag. Knäpp? Ja kanske. :)
Lördagen var en bra dag, först en massa frisk luft och skoteråkning, sen trevligt bastubadande och dansande på pubkvällen. :)
Speciellt nöjd var jag med mina nyfärgade jeans. Splitternya jeans som hade fel färg men var såå sköna. Efter att jag slängt i lite färg i maskinen var de superfina! Nåt som inte var så fint var min förbenade tvättmaskin... den fick nåt frispel och trots alla möjliga o omöjliga knep så öppnade den inte luckan! Där stod jag smått hysterisk och skulle ha mina brallor. :( Ropade ner Kari i tvättstugan och han tog tag i luckan och hoppsan! där lossnade den. Hrm, nå efter lite meckande med mejsel fick vi upp luckan iaf och jag fick ut mina efterlängtade byxor.

Söndagen däremot var inte lika kul..... jag blev väl inte trevlig och social förrens till eftermiddan. Då kom Sofia och Noah och hälsade på. Sötproppen gillade att ligga och kolla på babygymet. "Barnvakten" Ida var  i närheten hela tiden. :)


Köpte ett fint halsband på Ica. Tyckte den skulle passa bra både till kläderna och till alla hjärtansdag-festen. Var nämligen ett snyggt svart hjärta. Men tyvärr så såg den ut så här när jag kom hem.... har tappat själva hjärtat.



Jaa, vad bra att puckot blev dömd även i Hovrätten! Allt annat vore helfel.
En till länk när jag ändå håller på. Smyger omkring och dödar granar.
Det vore ju värre om det skulle stått grannar...som jag läste. ;) (Fias sjuka humor)

Apropå humor, detta fick Kari via sms idag:

Vilka två forsar är kändast i Tornedalen?
I
I
I
I
I
I
I
I
Rätt svar: Ekfors och Grönfors

*fnissar barnsligt*

Avslutar med ett foto på mina fina alla hjärtans dag rosor. :)


Kommentarer
Postat av: Grannen

skrattar jag läste också "Smyger omkring och dödar grannar" :o

VAd fina rosor (min favvo blomma).. ville också ha men fick inga:/

Hoppsan var du hjärtlös när du kom hem:/.. kanske ligger på dansgolvet;)

Fråga Mats om han hittat nån när han städat!

JAg fick också samma sms som Kari.

2009-02-17 @ 13:06:50
Postat av: Bus

sikka fina bilder du tar! :)

2009-02-19 @ 20:10:50
URL: http://beckanbus.blogg.se/
Postat av: Bus

sikka fina bilder du tar! :)

2009-02-19 @ 20:10:55
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0