tisdag och onsdag

Är så himla trötter så jag orkar inte skriva nåt men bjuder på en drös med bilder. Först foton från igår. Jag, Syrran, Lucas och Ida var på bibblan och till gallerian i Torneå.
Idas dikt som hänger på biblioteket. <3

Närbild...


Fikapaus...


Idag fick vi finfrämmande :)
Grannens Dennis och Ida ser på film


Fick en jättefin ljuslykta av dom, har tyvärr inget foto på den, ännu. Tack! :)

Kulturveckan startade idag, här är ett foto på Knatte,Fnatte och Tjatte som gick med i "tåget" från bibblan till torget.


Och till sist ett foto på våran skoter. :) Efter 4 års funderande på om/vilken skoter vi ska ha så har vi i veckan lyckats köpa två stycken. ;) Den andra är inte ännu hemma så ni får nöja er med bara den ena (psst, den som jag kommer att köra)
Gaaah!!! Mitt nät suger så det blir inget skoter-foto idag.
Nu ska jag gå o sova, är helt slut som artist.
Natti natti


Kommentarer
Postat av: Ingela

Åh vilken fin dikt! Lyckliga mamma som får blommor :-)

2009-02-11 @ 22:31:33
URL: http://www.ingelaslekstuga.se/
Postat av: Sussi

Jätte fin dikt...tyckte mig se att det stod Linn på en av dikterna...dom e ju så dutiga våra damer:)

2009-02-11 @ 23:16:08
Postat av: syrran

Ja må hon leva, ja må hon leva..hipp hipp hurraaa Fia på födelsedagen.Och kom ihåg man fyller en siffra framåt inte bakåt som du tycks troler



Håller på att bli rejält sjuk,så får se om jag kommer ikväll...men dina paket dom hittar till dig ialf med soffi:)



Kramz älskade syrra...fast nog börjar du bli gammal

2009-02-12 @ 07:40:05
URL: http://www.goldenochvitt.blogspot.com
Postat av: Veronica

Vad duktiga tjejer som börjat skriva dikter:)

Ja må hon leva!

Hoppas du får en jätte trevlig födelsedag med många fina presenter!

(ska försöka kika in lite tätare.. de går ju månader emellan besöken:/ Ni kan också kika in när som helst;))

2009-02-12 @ 07:49:49
Postat av: aniZa

Grattis Fia!!!!

2009-02-12 @ 11:03:58
URL: http://blog.seskaro.nu
Postat av: Synen ur en lins

Grattis! :D

2009-02-12 @ 12:19:14
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Johanna

Grattis :)

2009-02-12 @ 17:06:53
Postat av: Johanna

Grattis :)

2009-02-12 @ 17:07:17
Postat av: Minna o Pontus

tänkte sjunga en trudelutt men här hör du ju ändå inte så jag tar det sen när vi kommer.

Grattis på födelsedagen!

2009-02-12 @ 17:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0