Förbannad i natta....jäkla hockey

Men vad är det för fel på dom där dumma kanadensarna???!?

Alltså jag ska aaaaaldrig nånsinn heja på Kanada under nån hockeymatch. Hela landet verkar tycka det är okej att köra över målvakten, gång på gång. Hallå???!??!

Tur som fan att jag inte har högt blodtryck eller hjärtfel för då hade jag nog kastat in handduken.

*andas lungt o försöker lugna ner mig*

Nu ska jag återgå till tv-tittandet. Har nog aldrig varit så här tyst under en match. Väser och svär tyst. Liite sparkande med fötterna blir det dock. ;)

Läste förresten ett gammalt blogginlägg gjort på Lunar där det stod nåt i stil med: "Fick säkert tinnitus när Svelin skrek till Salo: Idiot, du har pucken bakom ryggen!".  Det var nån gång 2001-2002 Minns du det Anna?  :)

Oj, nu har det börjat. Bajbaj

Kommentarer
Postat av: Annika

Men Fia de är ju bara sport;)

2009-01-06 @ 18:40:03
Postat av: Neovius

sverige är för veka :|

2009-01-06 @ 19:16:55
URL: http://neoviuz.blogspot.com
Postat av: Sara

Ja fy faaan, jag känner det samma!! USCH på KANADA! Hur fick de göra sådär egentligen :S Gud vad sur jag var inatt :P

2009-01-06 @ 21:07:36
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Anna

Skrattar jo det minns jag, jag blir ju så inne i matscherna så jag gapar som en galning. Kommer ihåg när pojkarna var små och jag och Linda kollade en sv-fi match, dom blev rädd och försvann in på sina rum. De tog ju aldrig kompisar till oss när det var hockey, de skämdes för sin gamla mor när hon skrek och hoppade i sofforna :)

2009-01-06 @ 22:24:51
Postat av: Anna

Skrattar jo det minns jag, jag blir ju så inne i matscherna så jag gapar som en galning. Kommer ihåg när pojkarna var små och jag och Linda kollade en sv-fi match, dom blev rädd och försvann in på sina rum. De tog ju aldrig kompisar till oss när det var hockey, de skämdes för sin gamla mor när hon skrek och hoppade i sofforna :)

2009-01-06 @ 22:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0