Jag har så

tråkigt.... Känner mig allmänt rastlös. Kanske lika att gå och sova? Eller springa sju varv runt huset? haha nej det ska jag inte göra, väljer nog sovat.
Idag har det varit dåligt väder så inget solande, inget båtkörande inget kul alltså. iof så var jag och Carolajna till stan och gjorde lite ärenden. Passade på att gå in en sväng på shoppingcentret. Hittade ett par byxor...eller vad de nu kan kallas, typ mysbrallor som slutar vid knäna. Och en röd tröja. Vi käkade en lagom god macka där. Förstår inte att det inte finns vare sig curry dressing eller mangoraja att välja till kycklingmacka? Det bidde majonnäs ist..

Kari och ungarna hade städrace här hemma. Nice :)
Lurade ut han på en cykeltur på kvällen. Det var skönt förutom att jag fick nästan panik när luften tog slut i kyrkbacken. Har alltid mer problem med allergi/andning när det regnat, en massa konstiga lukter som irriterar. Sen själva vetskapen om att jag inte hade med min Bricanyl gjorde inte saken bättre. :( Nå jag andas ju fortfarande, men det var riktigt jobbigt.

Bastun var klar när vi kom hem så det var bara att sätta sig där och njuta. Jag tog givetvis ett dopp i poolen också. Kallt som fan, men skönt. :)

Har beställt sol till imorgon. :) Ska lura in syrran och Mange i båten, plus ungarna så klart och brumma till Sammakko. :)

Nå niin, avslutar med att berätta att Ida tror att mina lilltå-naglar är gjorda av trä. *garvar* Liiite småfula är det ju, men inte såå. Jaa jaa Syrran, jag vet, du tycker också dom är fula. :)

Baj Baj

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Tittar förbi! Ni verkar ha en underbar sommar!!!!! KRAM

2009-07-27 @ 02:55:47
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Minna

hahahaa ookko nä puusepän tyttö!Tur det inte va näsan....Jag menar vem vill se ut som pinoccio

2009-07-27 @ 17:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0