Näää

Varför lämnar ni ingen liten kommentar när ni kikar in här? Visst förstår jag att man inte alltid skriver nåt, det gör ju inte jag heller, men det har varit 121 besökare (73 unika) idag och en enda kommentar är lämnad. Så snälla skriv iaf nånting. :)

Idag har det varit regnigt och grått. Jag jobbade lite, trots semester. Senare var det fruntimmers-fika hos Mozzi. Det är ju fruntimmersveckan nu. Härligt! Det måste vi se till att göra varje år. Mozzi hade bakat en massa underbart goda kakor och bakelser. *mmmm* Inte nog med allt gottigotta, vi fick en present var! Tur att jag var in på jala och köpte henne några "fruntimmers-saker". hade fått skämmas annars. ;)


Så ni förstår att efter allt fikande var det bara att hoppa på hojen och fara på tur. Kari följde med och fy sjutton vad slut jag är! Han är värsta slavdrivaren. ;) Kommer nog att ha ont i benen imorgon. Hur ska jag då kunna dansa hela kvällen/natten? ;) Imorgon är det bl.a Markus Fagervall på Twin City festivalen. Och dit ska jag,Syrran,Carro med flera. Sen på fredag är det schlagerkväll på Wärdshuset. Dit måste vi nästan fara. Förrförra året var det sjukt roligt på schlagerkvällen! Vi dansade precis hela kvällen. :)
Hujja, jag tar igen flera års festande på en sommar. Tungt. ;)

Nä, nu ska jag kolla in mailen och sen är det sovdags. Be nice och glöm inte att skriva nåt. :)


Kommentarer
Postat av: Åsa L

Hej! Jag har kikat in här:)

2009-07-22 @ 00:16:44
URL: http://asalindgren.blogg.se/
Postat av: veronica

Villken härlig ide med fruntimmers-fika och presenter:)

Jag blev också igår lite sugen på och fara ut på Schlagerkväll.Får man isf tränga sig på och följa med dig/er;)

Hihi, lite förfest inför grillkvällen hos syrran;)

2009-07-22 @ 07:00:52
Postat av: Trebarnsmamman

Jag tror att det är kommentartorka i sommar!!!!Märker också av att kommenterandet är sämre :( Hoppas du har det bra där uppe i norr!!!! KRAM

2009-07-22 @ 08:03:16
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Annika

Herregud vad ni festar;)

2009-07-22 @ 09:38:20
URL: http://blog.seskaro.nu
Postat av: Mozzi

Jamen tack för att ni var och fikade, har massor kvar i frysen =)... Det var kul och det här får vi väl göra till en tradition. Ida glömde sitt diadem här.

2009-07-22 @ 10:23:12
Postat av: mammamia

Jag kikar in ibland!

2009-07-22 @ 10:27:01
URL: http://mammamias.webblogg.se/
Postat av: Ingela

Nu är jag här - och skriver :-)

2009-07-22 @ 13:51:33
Postat av: Vivi

Å jäklars vilket fikabord!! Såg aningen smaskigt ut =)

2009-07-23 @ 06:17:26
Postat av: Kajsa

Samma har jag...många som tittar in men få som skriver ngt...man blir ju så himla nyfiken...Denna sommar har jag inte festat om en enda gång...har fullt styr med att hämta hem mina nära och kära och då blir det bara så...:-)

2009-07-23 @ 06:24:48
Postat av: Sofia

Jag kikar in nästan varje dag, men är usel på att läman kommentarer...

2009-07-23 @ 09:14:30
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/
Postat av: Nina

Kikar in lite då och då, går oftast in via Wiccans blogg:)



/Nina

2009-07-23 @ 13:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0