Helgen

Helgen har varit rolig. Min goa kompis Pia har kommit på semester "hem" till Happis och jag snodde henne hit till ön. :) Eller först, på fredag, var vi på förfest hos Syrran, sen bar det iväg till Twin City festivalen. Kvällen gick otroligt fort och vi lyssnade till bra musik.
Lördagen började lite segt men sen mådde även jag bra. ;) Blev bastu badande och grillning. Ari kom också och stannade hela helgen. Ottopoika Henry som kommit på fredag for ut på lördag och skakade de lurviga med Lilli och Robin. Vi gamlingar satt hemma och surrade och det kikade in lite kul folk under kvällen.

Lulle och Henry


Ida busar med Noah


Vaknade en natt vid halv fem snåret och gick på toa. När jag gick förbi Jesses rum såg jag detta. *hihi* Var bara tvungen att ta ett foto.


Ida hade vaknat av en mardröm och knallat in till brorsan. *sötungen* Och ist för att dra ner rullgardinen drog hon på sig Lillis diva-ögonlapp där det står nåt i stil med: "Do not wake the bitch" ;)

På söndag var det kanonfint väder och det solades en hel del. Och bastades och grillades. :) Sen klådde jag alla i Galen Panna spelet. *yeee*
Idag körde jag Pia till stan på förmiddan, sen sjösatte vi båten. Och jag fick en körlektion av Mange. Tack snälla Mange. :) Vi var på en kvällsfisketur och jag fick guldstjärna i parkering. ;)

Kapten Fia ;)


Lilli tog så underbara bilder på bron.




Ari hade hunnit börja sakna (?) oss efter nån timme så han kom med värsta rallybilen o hälsade på. Jag och ungarna tog en liten tur i byn, guuud vilken skön bil!


Här är en bild på Pia i sötbubblan. :)


Det var allt för idag.
Be nice gummibajs

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är ju en FORD mustang! ;)

2009-07-21 @ 01:44:57
URL: http://synenurenlins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0