Överlevt poolpartyt

 Igår var det värsta poolpartyt här. Massor av ungdomar, överallt.  Det badades i poolen, kanades på nån glidgrej, grillades, bastades och allmänt hängande. :)





Jag skjutsade en del ev dom till Umppis och när jag kom hem hade jag trevligt sällskap som väntade. :) Så vi satt ute och surrade i timmar. Lilli hann t.o.m komma hem från krogen när  vi ännu satt  kvar och hade trevligt. :) Tack Carro o Patte. Det var enormt skönt att få lite vuxna att umgås med. ;)
Och ett bauta-tack till Syrran som ställde upp som chaufför. Hade varit lagom skoj för mig att köra två svängar till stan.

Idag har jag och karln varit ute på gården och plockat lite, klippt lite gräs och samlat ihop ett gäng kottar.
Senare när Syrran kom tillbaks till ön for vi på en cykeltur, efter det en bastu, skönt. Jag och Ida, dom modiga (pikar Syrran) tog ett supernabbt dopp i poolen också. :)
Var inte varmt kan jag säga. Men igår, innan alla ungdomar kom, badade vi och det var ju så varmt och härligt.



Annars då? Lilli har blivit korthårig igen. Även fast jag är en mesmamma som nästan lipar när hon klipper av sig sitt fina långa hår så tycker jag att det blev jättesnyggt!

Nu ska jag gå på en kvällsrök och se om jag ser nån söt liten bambi. Det gjorde jag nämligen en kväll/natt. Den stod bara några tiotals meter från gården. Jättefin. :)

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Anonym

fia!! vi måste testa den där vatten-slide-banan. vi kanske får bättre fart än grabbarna:P

2009-07-12 @ 23:10:34
Postat av: MorsanBaloo

Bättre fart än grabbarna, betyder att vi åker in i jordgubbslandet! :) Och det var nära flera gånger. ler

2009-07-13 @ 00:49:47
Postat av: Sofia

Igår kväll hade vi 20 grader i våran pool. Och eftersom det var så kallt i luften, så kändes vattnet ljummet. Men badade jag? Nope! (Det gjorde däremot My)

2009-07-13 @ 07:30:32
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/
Postat av: MorsanBaloo

Sofia: Fegis! ;)

2009-07-13 @ 10:24:03
Postat av: Åsa

Vilken jättepool ni har :-) måste ju rymma hur mycket vatten som helst. Var hittar man en sån? Måste kosta fläsk .... tänkte till hundarna ..ha ha ha.

2009-07-13 @ 10:48:45
Postat av: Annika

Men Fia, hade du missat att de var hemvändarparty på w-huset? ;)

2009-07-13 @ 10:50:07
URL: http://blog.seskaro.nu
Postat av: MorsanBaloo

Åsa: Såna hittar man både på Barnens Hus och på Jala. Tror inte den var så dyr faktiskt, mest all tillbehör som sen kostar skjortan. Pool-jyckar hahaha

Annika: Jo, jag dissade den. Är så mycket fester på g, så den blev bortprioriterad tyvärr. :)

2009-07-13 @ 12:19:40
Postat av: kajsa

Jag tror att din prinsessa är ännu sötare nu då hon klippt sej!!!!

2009-07-13 @ 21:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0