Sammanfattning

Ska försöka sammanfatta allt jag gjort sen förra inlägget. :) Lär ju inte bli lätt.
Måndagen den 8:e fyllde ju Jesse år. Vi bakade och sen fikade med släkt o vänner. Här är en av tårtorna. :)


tisdag var det mest jobb för min del. Lucas skadade tån i skolan. *ajaj* Ida mådde inte alls bra så vi (jag och hon) stannade hemma när Kari och killarna for på sommarfesten som var på skolan.

Onsdag... Jobbade i ilfart för att hinna innan vi åkte till stan för att köpa presenter till Satu och Sara. Robin, Lilli, Jesse och Ida cruisade runt medans jag och Lucas var till sjukan och kollade upp hans tå. Mest troligt en spricka men de kunde inte göra nåt åt det.
Slängde i oss lite lunch, sen till Satu på kalas. Blev en massa fikande där. Jag fyllde i det sista där av mina jobb-papper som skulle iväg med posten. *sjukt stressad*
När vi kalasat klart där for vi till nästa kalas hos Sara. Gissa vem som fikade lite till? ;) Jenny fyllde också år den dagen men tyvärr så fick hon bara ett grattis-sms.
Kari, som också hittat till Sara tog med sig barnen och jag for på ett möte. Var hemma nån gång vid nio-tiden och stupade nog i säng.

Torsdag... förde barnen till skolan och for mot Kallax för Robin skulle åka hem till Stavanger. Vad jag inte visste var att Kalixborna bestämt sig för att gräva upp en massa väg... Inser när jag kryper fram i 30 km/tim kilometer efter kilometer att nu blir det bråttom! Körde mer eller mindre som en vettvilling sista biten men vi kom ändå fram för sent. Eller planet gick inte förräns på en 15-20 minuter men Robin fick inte checka in sin väska nån mera. Fyyyy.....
Ja ja, satt i telefonkö i en kvart och fick till slut prata med en supertrevlig tjej på SAS som bokade om hans resa till nästa dag. Och vi behövde inte betala en helt ny resa utan bara nån sorts ombokningsavgift på 500 spänn. Skönt.
Släppte av lite ungar hemma, åkte till stan för att plocka upp andra ungar *s* Sen in på Öhrlings för att lära mig ett löneprogram. Därefter till banken för att avsluta klasskontot, köpa blommor till fröknarna och sen hem. Zzzz

Fredag... Klockan ringde 05.00, väckte Robin och skjutsade honom till E4.an. han åkte buss till Kallax för vi andra skulle på avslutning i kyrkan. Först fika och blomutdelning i skolan, sen kyrkan. Barnen sjöng så fint! Och otrolligt nog så grät jag inte en droppe. ;)
Alla sexor fick ett kort av fröknarna. Här är Lulle med sitt fina kort.


*vänlig, trygg, ansvarsfull, schyst, har humor, intelligent, charmig, god vän, kreativ, flitig*

Ida och Jesse utanför kyrkan

På kvällen for jag till stan för att nattvandra. Vi fick nya medlemmar och var totalt 9 st! Såå bra!
klockan 02.00 stupade jag i säng Zzzzzzzz

Lördag... packade ungarna och arbetshandskarna i bilen och åkte till stugan i Karungi för att röja upp på gården. Såg hemskt ut men vi fick nån sorts ordning på det.


Minna och Pontus kom över på kvällen, hemma alltså, och vi käkade och bastade.

Söndag... Åkte vi till svärmor och jag färgade hennes hår. ja inte kan man hälsa på där utan att äta också. :) *mums*

Ny vecka då... Måndag, har ingen aning om vad jag gjorde då. Jo, jag var iaf  på Sif-möte. Tisdag - körde Lilli till jobbet, handlade, hem för nån timme, tillbaks till stan för Jesse hade tandläkarbesök. Senare var jag och flickorna över på en kaffe och lite surr hos Carro, det behövdes. Gick över till kontoret på kvällen för att jobba in lite.

Idag åkte jag och Jesse till Lule för han skulle spänna sin tandställning. Vi käkade och shoppade också. :)
Och nu sitter jag här. *ler*

*puh* Ska aldrig mer skriva en sån lång sammanfattning, måste alltså blogga lite oftare. :)

Be nice gummibajs

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad fint att få ett personligt kort då man slutar i 6:an. Vars kommer Seskisbarnen att gå högstadiet? jag hade velat att min gumma skulle gå på Graänsskolan men det ville inte hon...:-(

2009-06-18 @ 08:21:56
Postat av: Minna

no heippa där...ja du har det körigt!Hmm vi kommer imorgon då och trvligt ska det bli.



2009-06-18 @ 18:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0