Sjung om studentens lyckliga dar....

Nathalies studentfirande gick bra. Synd bara att det var så blåsigt. Hade tänkt duka ut allt men nog gick det bra inne också. Ungdomarna hängde mest ute ändå. ;)

Här är min studentflicka. <3



Kubbspel, killarna mot tjejerna


Dåliga förlorare?


Nej nej, tjejerna vann, så klart! ;)

Mormor och Lilli bestämde sig för att hoppa lite. *garvar*


Och snälla Robin hjälpte till att få ner dom. hihihi


Det här fotot på Lilli och Mange är så fin så den vill jag visa.


När de flesta gästerna farit hem skjutsade jag in ungdomarna till stan. Sen hem och mänka på soffan lite, ganska slut.

Imorse fick jag sovmorgon, Kari fixade barnen till skolan. :)
Nu ska jag röja undan lite här och senare far vi nog till stan o handlar.

Jag kollade lite när och vilka artiser som uppträder på Twin City festivalen och insåg att det blir en tuff sommar. ;) På tre veckor är det sex (!) olika kvällar med antingen pubafton på ön eller braiga artister i Torneå. Syrran, börja tagga nu. ;)

Här är några som kommer till festivalen.


Mamba

 

Happoradio



Coop Arponen



Markus Fagervall



Anna Eriksson



Kommentarer
Postat av: Anka moster

Åhh Lilli duktiga söta student tjejen, tack för igår:)



Super härlig bild på tjejerna som SÅKLART vann över killarna hi hi



Men det bästa är ju ändå gamla mormor på studsmattan med Lilli asg kan förstå att Robin har fått lyfta ner henne hi hi hi



Jätte bra bild på mange och Lilli..månne vem den duktiga fotografen är ...:)



Att vi ska ROCKA FETT du och jag i sommar ( låtsas vara tuff nu ialf) ska lyssna på braig musik hos dig nu..kraamzz /bigsis

2009-06-05 @ 12:47:29
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Jenny

Tyvärr han vi inte komma förbi er. Det blev att åka i räserfast hem nästan direkt efter det hade springit ut. Men vi sa det att vi kommer komma förbi i sommar :)

Kram

2009-06-05 @ 17:39:48
URL: http://jennyfi.blogspot.com
Postat av: kajsa

Vilken otroligt söt klänning hon har din student! Ja hela hon är ju givetvis söt!!!

2009-06-06 @ 22:00:39
Postat av: Ingela

Grattis till Nathalie! Hon är så fin både i studentklänning och balklänning :-)

2009-06-07 @ 11:37:40
URL: http://www.ingelaslekstuga.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0