Stenplockning

Idag har jag och ida varit på en båttur med Carro o co. Vi åkte till en ö med fina stenar. :)
Här "knyter" Patte fast båten.

Plockade med en hel del av dom.Det var ganska klurigt att gå där, man ville till att vricka fötterna hela tiden.
Jag balanserar :)

 Vi grillade korv och fikade där.

 Sen åkte vi vidare till Sandskär. Fick vada i land för det var så grunt. Tur att Patte kände att han måste göra sin plikt som man: bära barnen.;)  

Ungarna och Patte badade. Men ef nån alltid måste vara badvakt kunde ju inte jag o Carro bada. Synd... ;) hahaha
The bodyguards


Tjejerna hade med sig sina vip-stolar, som de satt i under båtfärden.

Det var ganska mulet när vi var där ute men direkt vi kom hem kikade solen fram.
Här ser ni en del av "dagens skörd". Ja Anka, du ska få några. :)

Sofia,Noah,Anders och Tommy var här när jag kom. Soffi och Ida badade i poolen medans jag och Noah gosade. Gubbarna skruvade i Jesses fiddy.
Efter ett tag hoppade Jesse och Lulle och deras kompisar i poolen. De hade eldat bastu så de varvade mellan bastun o poolen, smart.

Har inte gjort så mycket mer idag. Jo, jag och Ida var på en liten cykeltur på kvällen. Hittade Lulle som ville åka hem  på packisen. Herregud så farlig jag är när jag skjutsar nån! Värsta vingligt, men vi kom fram iaf. :)
Plockat undan lite och sett en Beck-film. Bordes duscha men lämnar nog det till imorgon bitti.
Natti natti gott folk

Kommentarer
Postat av: Sara

Åå åka båt och till sandskär också! Jag är avis!

2009-06-30 @ 09:19:27
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Sussi

VILL ÅSSÅ HA EN BÅT!!! Vilken härlig dag ni haft..nog e man avis alltid...måste köpa lotter så jag kanske har råd att köpa en båt nångång:P

Ha det gött!!

2009-06-30 @ 23:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0