Chi san

Hejsan eller Chisan :)
Har varit trött som bara den i över en vecka. Så där sjukt trött så nu tänkte jag boosta upp kroppen med lite Chi san. Inte för att jag vet om jag riktigt tror på såna där naturpreparat men tänker testa iaf.
I morse har jag iaf varit pigg och hunnit med att städa både toa,hall, renbäddning och dammsög bort en hel del damm bakom tv bänken. Alltså, hur mycket damm kan det komma? Och varifrån kommer det?Verkar som om man har nån damm-gömma som släpper ut jättedoser med jämna mellanrum...täta mellanrum... Hujja...

Igår ringde min kusin, som läser sig till frisör. Hon hade kris för hennes kompis som skulle ställa upp som "försökskanin" hade blivit sjuk. Snäll som jag är =) hoppade jag i bilen och for med henne till Kemi. Tror ni inte att jag somnade t.o.m när jag satt där med huvudet i tvättfatet! (kanske måste ta dubbla doser Chi San?) Men nu är mitt hår inte så mångfärgat, utan mer sansat blont. Jag är nöjd. :)

Idag skiner solen, underbart! Men jag hinner inte vara ute, ska just börja jobba. Kanske på eftermiddan?

I morgon far jag och Ida till Sunderbyn. Tösen har tid på Hudkliniken där. Kanske vi tar en repa förbi stan och ser om det finns nåt kul att shoppa? ;)

Baj Baj

Kommentarer
Postat av: grannen

Tackar för tipset du gav mig var bra att nån "väckte" mig:)

Jag har också tvättat toan imorse, de andra har jag också gjort tidigare i veckan. Har du också snart den perioden i månaden då man blir flitig:))

2009-03-17 @ 10:04:27
Postat av: grannen igen

Oj nu skrek jag..:/ Eller??

2009-03-17 @ 10:08:19
Postat av: robin

hej!

2009-03-17 @ 12:49:40
URL: http://neoviuz.blogspot.com
Postat av: Jenny

Du får lägga upp en bild på håret :)

2009-03-18 @ 00:04:43
URL: http://jennyfi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0