Lördag

Så här såg våran lördag ut. Tyvärr (eller tack o lov) finns inga bilder från min och Idas skidtur. :)

Sötproppen <3


Barnvaktande och tv-tittande


Jesse och Noah


Rosor <3


Fruktsallad på gång av kockarna Lucas och Sofia


Korvgrillning (mormor,Markus och Sofia)


Småtjejerna åker i backen



Anders,Lucas och Jesse


Anton (som inte är så här vit i verkligheten,vet inte vad min kamera gjorde)


Pontus


Kan berätta att jag däckade kl 22.00 Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Vilket i sin tur betyder att jag var uppe redan kl 8 idag. Kari fick en smärre chock. ;)
Efter frukosten for vi på en morgonpromenad. Härligt väder!
Strålande sol och -19
Fotat med Karis mobilkamera


Vi gick på isen i en timme. *hurtigt* Så här såg mina ögonfransar ut. hihi


Nu ska jag ta en kopp kaffe och joina mormor när hon kollar på tjejernas Super G åk.

Kommentarer
Postat av: veronica

Oj vad sötisen Noah vuxit!

Vad mysigt ni haft det, skoterkörning och morgonpromenader!:)

Jag har inte hunnit med varken de ena eller de andra,var sugen och åka ut idag. Men var kallt,nåja hade ändå inte hunnit!

Men imorgon SKA jag ut och gå:p

(om du nångång saknar sällskap ut och gå, messa mig!:))

2009-03-01 @ 20:25:27
Postat av: syrran

Åhh vilka härliga foton och vad mojsigt ni haft det.Men herreguud du skrämmer ju ihjäl folk med fotot på dina isiga fransar..hujedamig du brukar ju inte sätta "skräckbilder" ialf inte på dig hi hi

Gulleplutten Noah är såå fin på fotot, den måste vi göra om så den kommer i ram..



Ha en bra kväll hurttbullen...du lär nog sova gott inatt oxå:)Kraamz och ha en härlig sportlovs vecka...( avis är jag , jobbar heela veckan)

2009-03-01 @ 20:31:45
URL: http://www.goldenochvitt.blogspot.com
Postat av: syrran

Åhh vilka härliga foton och vad mojsigt ni haft det.Men herreguud du skrämmer ju ihjäl folk med fotot på dina isiga fransar..hujedamig du brukar ju inte sätta "skräckbilder" ialf inte på dig hi hi

Gulleplutten Noah är såå fin på fotot, den måste vi göra om så den kommer i ram..



Ha en bra kväll hurttbullen...du lär nog sova gott inatt oxå:)Kraamz och ha en härlig sportlovs vecka...( avis är jag , jobbar heela veckan)

2009-03-01 @ 20:32:28
URL: http://www.goldenochvitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0