Måndag

Jahapp så var snart måndagen slut. Jag gillar måndagar, men det vet ni väl redan. :) Den här måndagen var en riktigt bra måndag.
Dagen började med ett kaffebesök efter att jag fört barnen. Sen jobb tills lilla Noah kom. :) Jag var barnvakt till gullet när hans mamma var till verkstaden med bilen. Vi tog en promenad till skolan för att hämta Ida. Sen sov,sov och sov han. *lite småtråkigt* Nåja, han hann vara vaken ett tag innan Soffi och han for hem.
 
Eftersom det är måndag har inte Ida heller nån aktivitet, lugn hemmakväl alltså. Jag hann med att sova lite middag också. Blev väckt med nykokt kaffe och en glass. :)

Kvällen spenderades i soffan och i köket hjälpandes Lulle med läxan. Sen tog jag och Lilli en kvällprommis runt byn. *ah, känner mig lite nyttig iaf efter glassen* ;)

Nu är de flesta i säng eller på väg att lägga sig. Ska njuta av ensamheten ett tag, sen är det nattinatti.

Så, nu är mitt helt onödiga blogginlägg klart. Nej,förresten, slänger in ett par låtar jag lyssnade på under prommisen.
Live -All over you-  och Poets of the fall- Delicous-

Efter mycket tjafs så skiter jag i att försöka få Poets låten dit. *morr*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0