Mysko utmaningar :)

Utmaningen går ut på att skriva ner fem ogoda maträtter, och sedan skicka dem vidare till fem andra bloggare för att se om de vill/vågar äta detta. Vidare ska man tala om ifall man vågar/vill äta något från utmanarens lista.
Listan kommer från Mia C

1. Blodpudding. Kan knappt känna doften men trots det stekar jag blodpudding till barnen.

- Jag tycker blodpudding är gott!

2. Lever i alla former blä...

- Nja, äter bara tunna tunna leverbiffar

3. Kroppkakor. Egentligen så ska det inte vara så hemskt men kosistensen klara jag inte.

- Kan äta det, men äter det väldigt sällan.

4.Stångkorv ... Den beska smaken eller vad det är är så blää åt det som barn och led.

-Vad är det?

5. oj det var svårt att ...komma på något....Aha stekt sill. Det gjorde mitt x mamma . Jag åt och led.

- Hujja!


Min tur då...

•1. Pölsa (kommentar onödig)

•2. Riktigt starka rätter fixar jag inte... är en riktig mespropp vad gäller kryddor.

•3. Sill...nåt som bara halkar ner innan man hunnit tugga det, hujja.

•4. Aladob, samma där, det är konsistensen

•5. Kommer inte på nåt annat...

Utmanar alla som vill. :)




En till skum utmaning

1. Vad heter du?: Fia

2. Ett ord på fyra bokstäver: Fisk

3. Flicknamn: Fideli

4. Pojknamn: Fredrik

5. Yrke: Fiskare

6. Färg: Fisgul?

7. Klädesplagg: Fingerhandskar

8. Mat: Fisk

9. Sak i badrummet: Fönster

10. Plats/stad: Florens

11. En orsak att vara sen: Förstoppad?

12. Något man skriker: Fan!

13. Film: Fire with fire ;)

14. Något man dricker: Fatöl

15. Band: Foreigner

16. Djur: Fisk (igen!)

17. Gatunamn: Fridhemsvägen

18. Bil: Ford

19. Sång: Feel med Robbie Williams

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Familjemiddag

Kommentarer
Postat av: Sussi på Sotarvägen

1. Får hjärna (Som rikmansfolk äter och har på bordet i Norge)

2.Fårögon (samma som ovan)

3.Kotunga...fy vad vidrigt

4.Kalvsylta, spyr när jag äter det ÄCKLIGT

5.Sill, stinker avlopp



Bidrar med en sista...fett på skinka, det vita fettet på skinka eller kasslern fy vad vidrigt...

2009-03-03 @ 23:12:20
URL: http://sossiq.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0