Natten mot söndag...

Börjar med att gratta alla syskonbarn som fyllt/fyller år.
Grattis till Sofia,Christoffer och Lisa!  :)

Igår var jag och Carolajna till stora staden Happyranda och såg på Ronnie Erikssons show. Jätteroligt! :)
Moffa! Du hade nog tyckt att det var helt underbart. :)

Förutom det var jag och grattade Soffi som fyllde år. Hm, vad har jag mer  gjort då? Skidrat! :)
Några foton från min och Idas skidtur/ picnictur.




Hittade spår från en hare. :)


Vi envisas ännu med att åka "fel väg" runt elljusspåret. Ida, den modiga, har nästan åkt "helvetesbacken". För varje dag vågar hon åka högre upp ifrån. Vi trampar nämligen ner en bra bit. Fyy,jag får ju svindel när jag står där uppe!

Fick tips om ett annat spår som jag tror vi provar imorgon.

Idag har Sofia,Mormor och Noah varit hit. Mormor blev kvar här över natten. Så jag har gosat med sötproppen Noah. :) Och varit på en liten prommis med Soffi och Noah som sov i vagnen. Senare kom Minna och Pontus över på en bastu. Vi kollade på Andra chansen, Melodifestivalen. Alltså, om jag bara skulle slippa SE den där Carolina af Ugglas så är ju hennes låt helt okej. :)

Nä, nu är jag så trött så jag bör gå och sova. Eller hämta glasögonen.... Nä, jag går nog och lägger mig.
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Toy-Pia

Hej fideli....vilka fina vinterfoton du har på bloggen. Kramis..

2009-03-08 @ 08:50:03
Postat av: Kajsa

Jag har ännu inte tagit fram skidorna...Nu ska dom fram!!!

2009-03-08 @ 10:01:59
Postat av: iZac

Det förklarar spåren "på tvären" i backarna på elljusspåret! :)



2009-03-08 @ 16:03:31
URL: http://blog.seskaro.nu
Postat av: Trebarnsmamman

Du är utmanad ;)

2009-03-11 @ 15:04:32
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0