Lördag morgon

Åh solen gassar på och jag _ska_ ut och skidra när jag vaknat ordentligt. Är inne på min andra kopp kaffe...
Vaknade , idag igen, tidigt eller iaf tidigare än jag brukar. Vet inte om det är solen som gör mig morgonpigg eller Chi san eller åldern?! ;)
Somnade först vid 03 tiden. Grabbarna var på LAN i byn och messade att de promenerar hem för att sova, mitt i natta. Så jag (dåren?) hoppade upp från sängen, drog på mig utekläderna, min nya snygga mössa och gick och mötte dom. Bilen såg väldigt frusen ut så jag insåg att den får stå kvar på gården. Var faktiskt en skön mini prommis. :) Och nya mössan fick godkänt. :)

Igår var jag hemma hela dagen, gick inte längre än till trappan. Passade på att städa. Har börjat rensa och kolla vad som skulle kunna säljas på loppis osv.
Vi ska ha loppis söndag den 5 april, på Folkets Hus i Seskarö. Pengarna går till klass 5-6:ans klassresa.Alla är välkomna och fynda eller bara komma och  fika, för vi säljer fika och har ävenbrödbasar.

Torsdagen spenderades i stan. Köpte skor åt Ida och tröjor och kepor åt småkillarna. Sen hade vi värsta släktmiddan på Lei lani. Gott och trevligt :)
Utvecklingssamtal med Jesses mentor.  Satt där och blev stoltare och stoltare över sonen. Min fina och duktiga Jesse <3

Nä, nu är det slutsurrat! Ska ut i solen nu. Baj Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0