Skid-blogg?

Jag och Ida började dagen med att duscha och sen snabba oss till jobbet. Måste vara senast 9 på jobbet för då börjar telefontiden. Och som det har ringt idag! Trodde att jag skulle hinna borsta det blöta håret osv, men icke. Såg ut som ett troll...
Mellan samtalen och det vanliga kontorsgörat har jag brevväxlat med Ida. :) Allt för att hon inte ska tycka att det är för tråkigt där.

Nåja, när vi jobbat klart väckte vi Lillis och for ut på en skidtur. Jag fattade inte hur mycket det eg har snöat de senaste dagarna för mitt spår via träsket var definitivt borta! Plumsade (ända till knäna) genom träsket. *hohojajaa*
Tjejerna var inte så förtjusta i mig kan jag säga. ;)

När vi äntligen hittade skidspåret gick det så lätt! Alltså mina ohalkiga skidor var riktigt great idag! Såg framför mig en härlig tur när Lilli bestämde sig för att vända hem för att hinna med bussen. Höh?

Jag och Ida fortsatte, men efter 2 minuter drog lilldamen igång med värsta gnället :"törstig, yr i huvudet,trött,töööörstiiig"
Ida brukar ju i vanliga fall vara den som ska "rucha" och inte brukar hon gnälla så där. Så jag blev lite orolig och tänkte att hon kanske är yr på riktigt. Fattade att Lilli redan hunnit långt, kunde alltså inte skicka hem henne med syrran. Ringde Kari i hopp om att han kommit till ön, men icke. Var bara för mig att vända hem och saaaakta skidra med gnällolin-Ida.
Väl hemma så saknades det mjölk och annat livsnödvändigt så jag for o handlade. Blev alltså inget mer skidrande för mig.... har varit lite sur över det hela kvällen.
Jag hade ju kunnat fara och åka på elljusspåret (rätt väg!) ikväll, men det är ändå småläskigt att fara dit ensam. Såg en massa älgspår där sist. *scary*

Så vad har jag gjort, jo kollat på en massa dumma tv-program. Svor mig igenom Lyxfällan tex. Fy.... vad folk kan vara blåsta. Alltså, jag har absolut inga "onda" tankar om folk som är med i det programmet, men den här tjejen...jösses!

Suck, nu har jag inget att skriva.... återkommer, kanske.
Jo förresten, jag skulle ju säga att vad glad jag blir över alla "hej" kommentarer. :D Såå ska det se ut.

Kommentarer
Postat av: iZac

Det kan vara renspår också... eller skidspår... Mohahaha. :)

2009-03-06 @ 08:17:00
URL: http://blog.seskaro.nu
Postat av: Minna

Godmorgon i huset!vi kommer ikväll-o trevligt ska det bli.

2009-03-07 @ 08:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0