Blogginlägg utan foton = trist

Jaha, så ska man försöka göra ett inlägg om veckan då... Har väl inte gjort nåt speciellt. Jobbat och bara varit hemma. Eller i onsdags var jag ju till syrran och hjälpte henne med sovrummet. Förvandlades till en manisk häxa. ;) Men snyggt blev det i garderoberna. Ni vet ju att jag är smått knäpp när det gäller såna där saker som kläder...de ska hänga i färgskala osv. :)

Igår var en småjobbig dag. Först jobb,sen kom Sofia och vi sorterade flera hundra krydd/thé/kaffe påsar. *pust* Tror vi höll på i över fyra timmar! Och ändå var det här lättare än när vi kröp omkring på golvet och sorterade New Body-kläderna. Huset luktade (luktar?) som en thailändsk restaurang, som fått problem med fläkten. :)
Ja,ja förhoppningsvis får ungarna en bra skolresa i maj.
På eftermiddan var det årsmöte på Seskarö IF. Som vanligt var det mycket folk, mycket babbel och en himmelskt god smörgåstårta. :) Som sekreterare skrev  jag (och kanske ritade lite hihi) så pennan glödde. Enda tråkiga var det obligatoriska fotot. *usch* Bordes vara lag på att alla som fotograferar till tidningar o dyl måste photoshoppa bilderna. hahahaaa

Idag strejkar händerna, skit-leder.:( Dom hämnas väl gårdagens skrivande på datorn,skrivande med penna,sorterande osv.  Ehkä se on se vanhuus? ;)

Nu ska jag fortsätta jobba. Senare blir det en resa till stan för att handla och Ida har dans ikväll.
Be nice

Kommentarer
Postat av: grannen

Äsch då ni hade messat mig så hade jag kunna komma och krypa med er på golvet och hjälpa till och sortera=)

2009-03-12 @ 11:45:49
Postat av: MorsanBaloo

Du hade kanske haft såna där knäskydd att låna också? Attans att jag inte tänkt på såna tidigare. ;)

2009-03-12 @ 12:59:08
Postat av: grannen

fniss ja de hade de nog funnits..

2009-03-12 @ 19:09:51
Postat av: neo

hej

2009-03-13 @ 01:56:57
URL: http://neoviuz.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Säljer dom te? Hurdant då?

2009-03-13 @ 22:05:28
Postat av: Sussi på Sotarvägen

haha du är som jag, sorterar i färger i garderoben, men det är rätt praktiskt ellerhur...;)

2009-03-15 @ 11:46:21
URL: http://sossiq.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0