Fredag

Hela veckan har gått i magontets tecken. Herregud vad min mage har varit hemsk. :( Men efter att jag hämtat acilofilus tabletter från syrran så lugnade den ner sig direkt. Idag är första dagen som jag känner mig mänsklig igen.

Förutom att ha jobbat har jag klippt håret på två av sönerna. Här ser ni resultatet. :)

Jesse med sommarhår.



Robin med sitt vanliga snyggo-hår. Han var sjukt långhårig innan.



På tal om hår... Lilli har beställt löshår som hon ska ha på sig nu på lördag när det är bal och på torsdag när hon tar studenten. Håret var jättesnyggt! Foton kommer senare.
Vi har testat olika sorts krudilutter och funderat på frisyrer, varit och testat balklänningen och hon har köpt lite smått o gott som behövs till balen. Kan ju säga att det är stooor skillnad på när Robin tog studenten. :) Då köpte vi en kostym och that´s it. :) Hans enda problem var att han ville hinna basta i en evighet innan balen. Lilli ska åka runt som en skottspole och fixa hår,kläder mm. Men men det är väl så det är. :)

Snart kommer Minna och Pontus hit. Längtar att få basta. Vi löser de flesta världsproblemen där i värmen. :)

Hoppas vädret blir så soligt och varmt som det sägs. Skönt för bal-flickorna att slippa frysa i sina ärmlösa klänningar. Och på söndag ska vi grilla och äta ute. Syrran med familj kommer hit och vi firar morsdag ihop.
På tal om morsdag... firar ni det? Är ju rätt bortskämd när det gäller att få blommor i tid o otid, men jag bryr mig inte så värst mycket om presenter och sånt när jag fyller år eller på julen, men när det är morsdag då tycker jag absolut att jag ska firas. :)

Insåg nåt hemskt i veckan... jag är kort, jättekort! Har tittat på bilderna från Gotland och fatta att jag är lika kort som ungarna! Inte nog med att jag är tjock, men att vara så där kort också. *suras lite*

Nu tror jag dom kom. Tjilevipp!

Ps. Veckans (kanske enda) asgarv fick jag när jag gick via Sofias blogg till nån som kallas Tesstamente. Herregud, så jag skrattade! Tur att ingen ringde på jobbtelefonen just då. Hade inte kunnat svara för tårarna sprutade och jag fick knappt nån luft, så mycket skrattade jag.:) Handlade om en karl som gör de mest knasiga sakerna i sömnen.

Kommentarer
Postat av: veronica

Vad tråkigt att du haft magont hela veckan, ej skoj alls. Jag mådde inte heller bra på flera dagar.

Vad fina den ny klippta pojkarna vart.

Oj oj, jag kan tänka mig att de är en enorm skillnad och handla inför balen till en tjej:)

Men vad skoj och få gå på bal och se alla vackra par:)

Hoppas ni får en toppen helg med allt firande!

Morsdag, jag brukar få kort som barnen gjort på skolan.

Tycker också att man bör få på morsdag iaf nått;)

2009-05-30 @ 14:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0