Go´morron

För det är ju verkligen tidigt... vaknade före kl sex och var hur pigg som helst....konstigt.
Var nyss och väckte grabbarna. Ida och jag ska vara i stan först kl 9. De hade ju premiär på föreställningen i igår och det gick bra. Idag är det en skolföreställning och en sista imorgon. Sen är två veckors sittande i en mörk biosalong över. ;)
Ska se om jag lyckades ta något bra foto igår. Det var så mörkt så min kamera ville inte riktigt vara med.

Här är Ida till vänster med  blå tröja , röd kjol,vita strumpbyxor o svarta sockar.


Den goda prinsessan sjunger magiskt och småttingarna dansar nedanför.


Ida som en förtrollad vallmoblomma.


Dom är så bra allihopa och småttingarna (Ida +5 till) är såå duktiga i att byta kläder och allt.

Hm, strömmen behagade att gå just i mitt bloggande. Nåja, allt fanns ju kvar så jag behövde inte skriva om allt.


Så här söt är min lillgumma idag.



Nu har klockan hunnit bli 7,30 ch jag ska gå och se om tvättmaskinen tvättat klart Lulles brallor.

Baj Baj

Kommentarer
Postat av: grannen

Oj vad du har blivit morgonpigger;p

Ida så söt i sin tofsiga frisyr:)

Ha en bra dag!



2009-05-14 @ 08:55:58
Postat av: Minna

det var en mycket bra föreställning:))hälsa Ida det.

Date imorgon...ps ring när du är i stan så fixar vi det andra

2009-05-14 @ 21:17:02
Postat av: elli

Nå nu fick jag svar på min fråga!!! Det var alltså Morsanbaloo som hejade på mej. Tänkte att det var värst vad hon var artig!!! Èftersom jag inte hade en aning om vem du var. Men nu vet jag!

2009-05-15 @ 19:01:01
Postat av: Anonym

Elli: Hihi jasså det var du. Jag var nästan säker på att det var Kajsa. :)

2009-05-15 @ 19:18:21
Postat av: kajsa

Din lilla Prinsessa var en av dom få som jag kände igen! Såklart hon var en av dom allrs sötaste!!!

2009-05-15 @ 21:16:37
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Men vilken fantatstisk föreställning - och söt liten prinsessa!



Kram Maud

2009-05-21 @ 08:19:22
URL: http://www.havsviken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0