Heja Sverige :)

YEEES! Heja Sverige! Jag kände på mig att  vi vinner, var ovanligt lugn också. :) Missade första perioden pga ett (för) långt möte. Våran förvaltningschef var på samma möte och när jag sa att vi måste avsluta mötet före åtta pga hockeyn, så kollade han på mig och Åsa (som tyckte som jag) som om vi vore aliens! "Vad är ni för ena?" Höh?! Vad svarar man på det? Sen sa han att han hörde nyss på radion att det var Hockey-VM... Vad är han för en kan man ju fråga sig. ;)

Idag har jag promenerat Ida till skolan, plockade upp Saara på väg hem. Roligt med sällskap. :) Jobbat och sen försökt umgås med Soffi o Noah. Det gick inte så bra för jag var tvungen att laga mat och färga håret. Nåja, min gräsliga utväxt är iaf borta! Skyndade oss efter maten till stan, träning på Folkan.  Satt där och hade kafferep med Patte och Patte. Försökte vila lite men det var rätt oskönt golv där. ;)
Sen alltså vidare till mötet. Patte:Tack för att Ida fick åka hem med er.

Imorgon ska jag och Jesse till Lule för att spänna tandställningen. Tänkte hitta mig lite nya kläder. Lär bli dyrt det här rännandet där var femte vecka. :)

Hörde att jag fått en massa nya möbler till stugan... Islossningen har fixat ett bord, stol och allmänt skräp upp på stugans tomt. Och utedasset står kvar, bra. :)
Har planerat att vara i stugan i sommar. Jag vet jag vet, jag har sagt det förut också. Men då var det så jäkla mycket mygg!  Och i år hoppas jag att myggen emigrerat nån annanstans. :)

Facebook... är snart tungt beroende av det. ;) Loggar in i tid o otid. Men det är det som är så bra med den sidan, att man inte behöver vara inloggad mer än nån minut i taget. Sen när man har tråkigt o massa tid över (typ mitt i natten) då kan man göra alla sjuka tester där. ;)
Så alla ni konstiga som inte skaffat er en Facebook, gör det nu. :)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0