Morsdag

Vaknade och kikade genast ut från fönstret, ryssvärmen, är den här idag? Nja, det har ju blåsigt som bara den så... Men visst soligt har det ju varit.
Fick kaffe och presenter i sängen av Kari och Ida. :) Fina teckningar och kort plus ett mystiskt kuvert. Kuvertet innehöll en cykelnyckel! Ner i källaren och där hittade jag en finfin cykel. :) Nu ska här cyklas. Jag och Ida for ut på byn en sväng, cyklade en sväng till Carro o co.


Sen kom Soffi,Anders och Noah. Med sig hade de en trött Lilli. ;) Efter ett tag kom Syrran, Anton,Satu,mormor och Robin (även han trötter) Vi bastade och lagade god mat. Här är en bild på en del av folket.


Och Söt-Noah som blivit en härlig busunge. <3


Anders hade en släng av frisör-längtan. ;) Här ger han sig på Lillis fortfarande tuperade och sprayade hår.


Har inte gjort så mycket annat idag. Tog en liten tupplur på studsmattan. Mysigt att nanna där, med täcke och allt. :)


Hm, jag tror jag ska ta mig lite glass. Blev supersugen på gotta nu.
Baj Baj


Kommentarer
Postat av: Veronica

Oj du fick dig en cykel, nu är de bara fortsätta cyklandet:)

2009-06-01 @ 18:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0