Söndag

Igår var vi (medlemmar i Seskarö IF) ute på campingen och krattade hela dagen. Vi hade tur med vädret och då fick man sig en solbränna också. :)
Ett foto på en del av människorna, lunchdags.


På kvällen kom Pontus och Minna över och vi bastade och snackade skit. :)

Idag vaknade jag kl 11! Skööönt! Efter lite städande for jag till stan och hämtade Lilli, sen ett snabbt stopp i Nikkala för att testa balklänningen. Den blir så fin.

Känner mig allmänt rastlös nu, väntar på att Carro ska komma över på en kaffe.

Bjuppar på en bra låt, vassågooo

 

Killen som vann ESC är så otroligt lik min Robin. Har du behövt skriva några autografer ännu? :)

Kommentarer
Postat av: veronica

Jepp.. nu ser jag att han är lik er Robin:)

Som ni märkte så bev de Inget krattande för min del,hade nog ändå inte orkat.

2009-05-24 @ 18:42:40
Postat av: Kajsa

Ja visst är han!!!

2009-05-24 @ 20:36:44
Postat av: Robin

Hah nä fast jag befinner mig i hans land så har jag inte behövt skriva nå autografer, kan bero på att jag inte är så lik som du tror (: Du får se när jag kommer hem!



hola amigo

2009-05-25 @ 14:03:16
URL: http://neoviuz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0