Valborg mm

Valborgsfirandet på plan gick bra, men det var rätt kallt. Här står Carro och säljer lotter. Hon och jag var en helg och inhandlade vinsterna, 150 stycken! :) 


Dom som åkt skidor på Klubbmästerskapet fick sina pokaler och medaljer.
Här är en del av dom. :)




Jag sprang mellan skolans brödbasar, kaffe o fika försäjningen och familjen. Eftersom jag var tvungen att stanna där lite längre for de andra hem och fixade maten. Så jag kom hem till ett dukat bord och maten var klar. :)  
Vi åt och bastade och bara kände lugnet. Vi= Familjen minus Lilli och Robin, Minna,Pontus,Henry,Sofia,Anders och lilla Noah. Här ett foto på Noahgubben som börjat äta gröt.

Hihi, han ser smått chockad ut. :)

Igår for jag till syrran på tjejfest. Vi solade, käkade gott, bastade, surrade och skrattade. For sen till Statt men vid det laget var jag för trött, för nykter,för tråkig och som Robin sa: för gammal. ;) Orkade inte parta utan satt mest och snackade med de få som jag kände. :) Åkte hem och sov ist för att stanna hos syrran. Och det var ett bra val för gu´ så gött det var att vakna i egen säng, pigg och inte ett dugg "dålig".

Henry, Biffen (som också kom hit igår) och Ida var ute på en promenad i morse. Jag hoppade över... :)
Jag och Ida ska snart fara till Lindströms på kalas.

Just ja, kolla vilken bauta domherre! Sjukt fet!


Och så en sista bild på koltrasten som är så stilig. Synd bara att fotot inte är bättre.


Idag kommer Lilli hem, men åker imorgon till Umeå. Hon har haft ganska mycket besvär av sin allergi där nere i sommarvärmen. Hujja, snart är det här också. Jävla pollen!

Nå niin, ha det bra, var som folk osv ;)

Kommentarer
Postat av: kAJSA

Den var verkligen bautafet!

2009-05-02 @ 19:47:14
Postat av: Anna

Inte för att jag sagt det tidigare men det finns behandling att få för allergier och som man faktiskt blir frisk av. Min son är ett levande bevis på det :)

2009-05-03 @ 09:22:06
Postat av: Minna o Pontus

HEj hej o tackar för en trevlig valborg...

2009-05-03 @ 19:21:12
Postat av: kajsa

Månne vad det är för behandling som Anna skriver om...skulle vilja veta mera!

2009-05-04 @ 08:41:29
Postat av: Anna

Nej Fia jag hade inte missat: skoteråkning,skidåkning,varm oboy,korvgrillning och vårsolen

Nej jag läser bara (motor)cykel, inlines, kall vätska av något slag, köttgrillning och sommarsol :)



Oj måttstocken mommo är säkert 150 cm över havet, riktigt lång va :)) Du ska veta det var en bedrift att bli längre än henne. Minns själv att det var ett ständigt mätande -Mamma får jag se om jag vuxit! Och den dagen man konstaterade att man var längre än henne, den var enorm, jag växte säkert 10 cm till bara av det :)

2009-05-04 @ 23:08:04
URL: http://wiccan.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej Fia jag hade inte missat: skoteråkning,skidåkning,varm oboy,korvgrillning och vårsolen

Nej jag läser bara (motor)cykel, inlines, kall vätska av något slag, köttgrillning och sommarsol :)



Oj måttstocken mommo är säkert 150 cm över havet, riktigt lång va :)) Du ska veta det var en bedrift att bli längre än henne. Minns själv att det var ett ständigt mätande -Mamma får jag se om jag vuxit! Och den dagen man konstaterade att man var längre än henne, den var enorm, jag växte säkert 10 cm till bara av det :)



Kajsa!

Jag var hos homeopat med min son, han var så allergisk så att han hade tom svårt att vara ute på sommrarna, plus djur allergier. Han är frisk i dag och har varit det i 15 år efter behandling.



Vill du veta mer så hör med Fia hur du får tag på mig, du får gärna ringa om du vill



Anna

2009-05-04 @ 23:11:42
URL: http://wiccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0