Fredag

Äntligen fredag! Betyder oftast sovmorgon för mig :) Efter kaffe med grannen var jag och Kari en snabb sväng till stan på förmiddan. Besökte Ica och var in på Tornedalens hemslöjd och köpte en säng. Tror jag komemr att sova som en liten nassegris inatt. :)

Ida provligger sängen (och är sur för att hon inte får sova där inatt), som heter Lectus Europa.


Fick fint främmande idag: Noah <3



Ja ja alla andra gäster var ocskå fina och välkomna. hihihi

Lulle fixade middagen idag: tacos. Mumseligott :)

Ida och busungen leker. :)



Robin och Jasmin är också hemma. Här lite mänkning i soffan.


Lilli är, som vanligt, på språng hela helgen. Lillliiiiii, be nice ;)

Tog foto på Lulle som lagade mat och på Jesse som bar ner en massa tunga saker men det blev inga bra bilder.

Bjuppar på lite blommor o ljus ist.


Ingen promenad idag, måste nog ha en vilodag. Vaderna tycker det iaf. Iof så gick jag o Ida hem från Carro idag men det var en så slö och kort prommis så den räknas inte. :)
Nu ska jag kolla vad som händer på Facebook. Och hör och häpna: tror att Kari insett att han är enda människan på jorden (förutom Moffa) som inte har FB och alltså nu reggat sig där. ;)

Kommentarer
Postat av: Grannen

Hörru Fia.. prommis som prommis du har iaf rört på dig.

Så känn dig nöjd:)(jag hade också en sån dag i torsdags)

Man kan ju int tokrusa jämnt;)

Se där, så han har å hitta till FB:o)

Tobbe är int med i FB.. tror int han nånsin kommer å joina heller.

Ha en trevlig helg!

2009-11-07 @ 12:25:51
Postat av: grannen igen

Hehe..glömde ju säga, Snygg säng!!

Sovit gott i den?

2009-11-07 @ 12:27:14
Postat av: systeryster

Åhhh vilken säng, hoppas att du sussat som en liten sötnasse i den:) Snart kommer jag och sover över fniss fast Kari kanske inte låter sig luras mer till källaren efter denna säng..fasiken...



Gulle Noah och Gulle Ida....



Vem sa till mig all promenad kort som lång är motion??!!! och räknas!!! Värst vad du nu blivit en hurtig freak....fniss

saknar er. kilar iväg till jobbet nu...kraamz

2009-11-07 @ 13:01:56
URL: http://www.goldenochvitt.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hur många sköna tusenlappar får man lägga ut för en sån säng?

2009-11-07 @ 18:43:33
Postat av: MorsanBaloo

Grannen: Ja inte hade jag heller trott att Kari skulle joina fb, så man vet aldrig. ;)



Anka: Komsi komsi ;)



Sofia: Många.... ;)

2009-11-07 @ 19:00:55
Postat av: Kajsa

Jättefin säng! Säkert skön åxå! Jag och Kasper var till Seskis förra helgen( skjutsade L och J). Kasper fick följa med och sitta i bilen även om han var sjuk...men vi skulle kolla vindkraften! Mitt i alltihopa stod där tre älgar och glodde på oss...fattar inte att du vågar ränna i skogen där...det var ju alldeles nedanför er!

2009-11-07 @ 22:48:25
Postat av: MorsanBaloo

Kajsa: Ja, mina älgar! ;) Allvarligt så är jag rätt skraj för dom.

Jepp, sängen var uberskön. :)

2009-11-07 @ 22:52:23
Postat av: Mozzi

jag har ingen facebook... och behöver ingen heller...

2009-11-08 @ 14:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0