Kiruna-Seskarö-Helsingfors

Ja jag har kommit hem från Giron. :) Men imorgon åker jag till Helsingfors. :) Jag och Syrran. Det ska bli så kul. Ska ta med mig kameran och denna gång har jag laddat batterierna också. ;)

Åh, jag är trött som  som som som en jag vet inte vad. Men trött iaf. Vaknade mitt i natten av nåt mobilalarm. Kari går upp o efter ett tag slutade ljudet o han kom o la sig igen. Några minuter senare börjar det låta igen! Kari far upp igen och denna gång hittar han den skränande mobilen, i ett skåp!?

I morse gick allt så snabbt o smärtfritt så när jag och Ida satt i bilen upptäckte jag att klockan var bara 07.30... hihi Vi tog en cruise på byn i väntan på att skolan skulle öppna. :)

Storsonen har lyckats få fortkörningsböter idag...aj aj... 3200 kr... Inte roligt men han blev iaf inte av med körkortet. Man ska tänka positivt, eller hur? ;)

Snart kommer Minna och Pontus och vi ska basta. Skönt.
Nu ska jag bränna en skiva till pappsen. Niin, Moffa, tehen sulle hyvän autolevyn. :D
 
Bl.a den här låten kommer att vara på skivan.



Ida klagade nyss över att jag ska åka iväg. "Du har ju nyss varit i Thailand" *fniss* Hon blandar fortfarande ihop Kiruna och Thailand. :)

Kommentarer
Postat av: veronica

Va du ränner:o.. men de är härligt de behöver man ibland;)

Ajaj, tråkigt med såna böter, men som du säger tur iaf att kortet inte strök med.

Ha en mysig resa,hälsa syster din!:)

Kram

2009-11-27 @ 10:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0