Onsdag

Idag har vi varit och grattat Pontus som egentligen fyller år först i morgon. Mmmmums vad tårtan var smarrig! :)
Tur att jag var på en liten motionsrunda i morse. *hahaa* Körde till plan efter att jag fört Ida till skolan. Gick ett varv, sen både gick och sprang jag nästa varv. Det var så skönt att jogga! Jag som aldrig joggat... Nåja, det var inte så fantastiskt långt, men jag är mest impad över att jag gillade det. ;)

I morgon åker jag och Kari till Kiruna. Ja,jag vet, alla säger att Kiruna är finast när man ser det i backspegeln. *fniss* Ska iaf bli skönt med en minisemester. På fredagen har Kari en massa möten o grejs så jag ska bara slappa och ta det lugnt. Kari och resten av sotargubbarna (säkert en o annan sotarfru också) ska göra ett besök i gruvan. Jag vägrar! Huuuga sommarstuga vad läskigt.
Minns förra gången jag var med, på ett sånt här sotarmöte. Herregud, vad jag sov! :)


Sofia, Anders och Noah kommer hit och är barnvakter. Ida är överlycklig. :) Vi kommer hem på lördag eftermiddag. Helgen därpå åker jag och Syrran till Helsingfors, till pappa. *himla flängande va?* Vi ska se Mares föreställning, Höstsonaten av Ingmar Bergman. Sen ska vi hinna med att bara umgås och så klart fnissa. :) För det kan vi verkligen, fnissa. :D

Annars då? Jo, jag får en massa skumiga kärleks-sms av ?... Jag tror att dom kommer från nån dator, alltså nån sorts spam-skit. Står en massa larvigt trams, på engelska. Har svårt att tro att nån som känner mig skulle skriva nåt om att jag är som en blomma bla bla blaa *hahahaha* Kanske en kaktus då. ;)
Har snackat med Telia och dom kunde iaf inte se att det skulle dras en massa pengar eller att det skulle debiteras nåt på mobilnumret. Nåja, dom sa att jag ska återkomma om nästa faktura är saltad.

Nu ska jag och sova, tidigt uppstigning i morgon. Baj Baj

ps. Jag lär ju surfa i Kiruna också, slöa och surfa. :) Ska inte glömam kameran, blogga med lite bilder därifrån.


Kommentarer
Postat av: Toy-Pia

spännande med kärlekssms hihi,ha det underbart skönt i kiruna eller giron som samerna säger...kramis

2009-11-19 @ 05:43:33
Postat av: snorkfröken

Åh vad härligt med en tripp, även fast de är till Kiruna;) Ha en trevlig minisemester!!

2009-11-19 @ 07:36:29
URL: http://aniza.seskaro.nu
Postat av: Minna

Ha det bra i Giron!kramar

2009-11-19 @ 16:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0