Tisdag

Jag är värdelös på att blogga igen... Har som inget att skriva...Hur intressant är det att läsa om mina promenader? Försöker gå varje dag. Och alla ni surbullar som inte har vett att uppskatta hösten, ni har säkert inte pollenallergi? ;) Luften är så frisk och jag gillar alla färger och hela hösten i sig är som nån sorts nystart. Lalalala låter som en präst eller nån annan fanatiker. :)
Är trött och lipis idag. Sovit dåligt, drömt mardrömmar, det blev knappt 3 timmars sömn. Lipis pga pms problems. Tjöt mig igenom ett helt program nyss. *vojne vojne*

Snart åker jag till stan och grattar Tilda som fyller år. Imorgon åker jag och Jesse till Lule igen. Blir roligt att träffa Lulebrudarna. :)

Nä, nu har jag svurit hundra gånger åt den här %¤¤#% laptopen, hatar den. Min egen burk går inte igång....igen...  Måste vattna den. :)
Baj Baj

Kommentarer
Postat av: snorkfröken

Näpp, inge pollen här inte;)

2009-10-08 @ 13:05:13
URL: http://aniza.seskaro.nu
Postat av: Trebarnsmamman

Hihi, jag är en surbulle som inte gillar hösten trots att jag har pollenallergi ;) Jag gillar färgerna och luften de klara dagarna...men regnet och mörkret hatar jag! Men mest av allt hatar jag att höst betyder att sommaren är slut. Och det är också därför jag älskar våren...för att vi är på väg mot sommaren och det är värt varenda pollenkorn!

2009-10-08 @ 23:03:37
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: syrran

Åhh älskar dig lilla syster för att du oxå älskar hösten hi hi jooo jag har oxå pollenallergi och det är ju nu vi stackare kan börja andas igen:)



Vi ses snart igen i skogarnaler

2009-10-09 @ 21:20:31
URL: http://www.goldenochvitt.blogspot.com
Postat av: Grannen

Hösten är fin, men sommaren alldeles för kort. Med hösten kommer kylan, hatar å frysa:p. Spelar ingen roll vad man sätter på sig, man fryser ändå:o)

2009-10-10 @ 07:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0