Lördag *edit*

Ajjjj, vad vad det där?! Eh, mina obefintliga magmuskler som kved av träningsvärk när jag skulle upp från sängen i morse. Satan i gatan vilken träningsvärk! Av några fjuttiga sit ups. Efter fruksoten tänkte jag att okej jag gör några idag också, men se det gick inte. Sjukt ont i magen...ids inte skriva magmusklerna eftersom jag inga har. ;)
Nåja, imorgon kan jag kanske göra lite magövningar.

Tog med mig Ida och kompisen Kajsa till skolskogen. Flummade runt där lite.

Henrikssons backen. Tjejerna hade med sin en katt och en åsna. :)




Väger ner till skolskogen



En pippibird som vi såg. ;)


Fiskebodar...


Igår var jag och hjälpte syrran att träna Vanilla. Åh, vad bra det lät... sanningen är väl den att jag vet inte om jag gjorde så mycket nytta och jag vet faktiskt inte om det var Vanilla heller. Nån av hundarna var det iaf. ;)



Alla hennes hundar ser likadana ut så jag brukar mest kalla dom "hunden". :)

Har varit på en egen prommis runt elljusspåret. Svettigt!

Ikväll ska vi grilla lite kött och en sallad blir det garanterat. Henry är här och han ser till att få sin sallad. :)
Kari och Henry är vid utebastun och grejar med ett nytt bastuaggregat. Blir nog bra.


Nu ska jag käka en taco så jag inte hungrar ihjäl.

Baj Baj


Kommentarer
Postat av: Annika Isaksson

Men gu' vad du nu är duktig!! Situps?? Blää de är de värsta jag vet!!

2009-09-12 @ 15:45:40
Postat av: Toy-Pia

Hihi du e rolig du borde bli komiker eller stand uppare ;) fint bastuaggregat längtar tills jag kommer upp igen och basta hos er. KRAMIS

2009-09-13 @ 07:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0