Dags för en uppdatering

Tjolahopp!
Har varje dag tänkt uppdatera bloggen, men på nåt konstigt sätt hamnar jag bara på facebook... ;)
Nåja, NU ska jag iaf skriva nåt.

Vi har renoverat sovrummet. Fick värsta inspirationen när jag var och tittade på Robin och Jasmins lägenhet. Just det, sonen har flyttat till stan och blivit sambo med bästaste Jassan. :)
Nu har jag en flytt-sjuk Lilli som också vill bo i stan. Men än så länge får hon nöja sig med att bo i röda huset. ;)

Anyway, slänger upp lite före o efter bilder.

Trist mörkt tak, murriga tapeter...





Den gamla garderoben fick flytta till garderobs-himlen ;)


Jag och småtjejerna var på IKEA och köpte nya garderober. (före ikea-besöket var vi till Candy Worlds lekland)


JAg o Ida mojsar i sängen, Kari bygger den sista garderoben. ;)


Och så här snajsigt blev det :)





Är såå nöjd :)


Så, en uppdatering :)
Passar på att grattar Anton som fyller hela 19 år idag. Hipp,hipp,hurrraaa mosters unge som blir stor. <3

Kommentarer
Postat av: Toy-Pia

Jättefint blev det...tack för bastukvällen...vi ses till sommaren...

2010-04-14 @ 09:43:34
Postat av: Trebarnsmamman

Wow så fint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-14 @ 13:55:09
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: veronica

Vadå murriga tapeter??Inge fel i dem:p

De blev jättefint, är så jäkla snyggt med svart å vitt!

2010-04-14 @ 20:52:25
Postat av: veronica igen:))

Hur snabbt gick inte erat renoverande egentligen? Är såå avis... här blir ju aldrig nånting klart:o

HAr mkt påbörjat..

Jag får nog anlita er ;))

2010-04-14 @ 20:54:35
Postat av: Ingela

Guud så fint sovrum!

2010-04-15 @ 18:52:02
Postat av: Nina

Såå himla fint :) Såg att du hade en "carpe diem" på garderoben... Var har du köpt den ??

2010-04-16 @ 09:07:49
Postat av: MorsanBaloo

Tack tack :)

Nina: köpte den på blomaffären. Fina ting eller vad den nu heter. Kari har satt fast den med dubbelhäftande tejp. ;)

2010-04-17 @ 09:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0