Taxi, var god dröj ;)

Nu vet jag varför jag inte bloggar så aktivt längre: jag är tandläkar-taxi. ;) Nä, skämt o sido, men jag måste säga att jag bordes nog ha nåt vip-rum på tandis i stan och i Lule. Igår var jag med Lilli till stan, till tandläkaren, för att spola och greja med hennes mun. Blev bättre och mindre ont efter det, skönt. Idag var jag med Jesse till Lule-tandläkarn... Iof så passade vi ( jag, Lilli o Jesse) på att julhandla lite), imorgon ska jag med Ida och Lilli till tandis i stan. Egentligen hade Lilli tid först på torsdag men jag fick bytt den till imorgon. *puh*

Syrran har "lurat" med mig på två skidturer i veckan. Det var härligt, men man har ju ingen kondis längre. :S
Idag blev det inget skidrande. Vi gjorde en sats rockyroads. MUMS! Superduper gott :p


Mer då... min nya telle har kommit. :)


Bling bling :)
Betyder alltså att Lilli köpt min gamla.

Så där, kort inlägg men ett inlägg iaf. :)

Be nice<3



Kommentarer
Postat av: Ingela

Wow, vilken telefon!

2010-12-08 @ 17:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0